- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

توقف منچستریونایتد در هفته دوم لیگ برتر فوتبال انگلیس

تیم فوتبال منچستریونایتد در چارچوب هفته دوم از رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های انگلیس برابر میزبان خود فولهام متوقف شد تا ۲ امتیاز حساس را از دست بدهد. [1]

 

  تیم فوتبال منچستریونایتد نایب قهرمان فصل گذشته میهمان تیم فولهام بود که این بازی در پایان با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید تا منچستری های از قافله تیم های ۶ امتیازی عقب بمانند.
در این بازی ابتدا ”پل اسکولز” بازیکن باتجربه منچستر در دقیقه یازدهم گلزنی کرد اما در دقیقه ۵۵ ”استوین دیوس” کار را به تساوی کشاند.
در دقیقه ۸۴ ”هانگلند” مدافع فولهام به اشتباه دروازه تیم خود را گشود. همچنین در فاصله ۳ دقیقه تا پایان این بازی ”نانی” هافبک جوان منجستریونایتد یک ضربه پنالتی را از دست داد.
در آخربن ثانیه های این بازی ”هانگلند” مدافع تیم فولهام که در این دیدار یک مرتبه دروازه خودی را گشوده بود در حرکتی روبه جلو گل تساوی را برای فولهام به ارمغان آورد تا شبی به یادماندنی را برای خود و هواداران تیمش رقم بزند.
در دیگر بازی یکشنبه شب تیم فوتبال نیوکاسل که به تازگی به لیگ برتر بازگشته است در ورزشگاه ”سنت جیمزپارک” موفق شد تیم نامدار ”آستون ویلا”را با ۶ گل درهم بکوبد.
”آرون کارول” ۳ مرتبه برای راه راه پوشان نیوکاسل گلزنی کرد تا به مرد اول این بازی تبدیل شود و دیگر گلهای میزبان را نیز در این بازی ”کیوین نولان” ۲ گل و ”جو بارتون” به ثمر رساندند.
این اولین پیروزی تیم نیوکاسل در فصل جدید است که در هفته نخست با ۳ گل مغلوب منچستریونایتد شده بود.