- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

خدمات‌رسانی فوری به شهرهای عسلویه، نخل تقی، بیدخون و چاه مبارک

“عسلویه نیوز” وزیر نفت بر لزوم خدمات‌رسانی فوری به شهرهای عسلویه، نخل تقی، بیدخون و چاه مبارک تأکید کرد.
زنگنه 2 [1]
به گزارش “عسلویه نیوز”  بیژن نامدار زنگنه عصر امروز در نشست با مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی اظهار داشت: وزارت نفت به محیط پیرامونی توجه ویژه‌ای دارد و برای رضایتمندی مردم در این منطقه اهتمام خاصی داریم.

وی ادامه داد: خدمات‌رسانی مطلوب و بهینه و رفع کمبودها و دغدغه‌های مردم در شهرستان عسلویه مورد تأکید قرار دارد.

وزیر نفت عنوان کرد: در راستای خدمات رسانی مطلوب به محیط پیرامونی، احداث و گسترش فضای سبز و فضاهای ورزشی و تفریحی، زیرساخت‌های اساسی از جمله تامین و ارتقای آبرسانی، برق و توسعه فضاهای درمانی و بهداشتی  باید در اولویت برنامه‌های کاری سازمان منطقه ویژه پارس قرار گیرد.

زنگنه، خواستار تدوین کارگروهی برای بهبود خدمات‌رسانی به محیط پیرامونی در پارس جنوبی شد و ابراز داشت: افزایش کیفیت خدمات‌رسانی به محیط پیرامونی پارس جنوبی امری لازم است که باید در دستور کار مدیریت منطقه ویژه قرار گیرد.

وی با تأکید بر لزوم اجرایی کردن پروژه‌های مصوب سفر مقام معظم رهبری در پارس جنوبی اذعان داشت: موارد مد نظر مقام معظم رهبری در عسلویه باید با جدیت پیگیری شود و نهایی شدن مصوبات سفر ایشان باید در اولویت و دستور کاری وزارت نفت قرار گیرد.

زنگنه بیان داشت: سازمان منطقه ویژه پارس به عنوان متولی این بخش باید به جد پیگیر این امور باشد و در عملیاتی کردن پروژه‌های مصوب سفر مقام معظم رهبری باید اهتمام ورزند.

وزیر نفت، خواستار خدمات‌رسانی فوری به شهرهای عسلویه، نخل تقی، بیدخون و چاه مبارک شد و افزود: از مدیران منطقه ویژه می‌خواهیم در این مسیر همت کنند.