- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

سایپای البرز داماش گیلان را شکست داد

تیم فوتبال سایپا در حالی پذیرای داماش گیلان بود که با تحمل دو شکست متوالی در شرایطی خوب قرار نداشت و روی امتیازات این دیدار حساب ویژه ای بازکرده بود.
از سوی دیگر داماشی ها که پس از سال های به لیگ برتر بازگشته اند و برای موفقیت در این مسابقات بازیکنان نامداری را جذب کرده اند پس از کسب تنها چهار امتیاز از چهار بازی در وضعیتی خوب قرار نداشتند.
شرایط این دو تیم که امید زیادی به موفقیت در لیگ برتر یازدهم دارند، به حساسیت های این دیدار افزوده بود.
بر این اساس مجید صالح و مهدی دینورزاده سرمربیان دو تیم برای کسب پیروزی و نشان دادن توانایی های فنی خود انگیزه زیادی داشتند.
دو تیم در دقایق ابتدایی به محک زدن هم پرداختند و پس از بیست دقیقه ابتدایی این تیم سایپا بود که کنترل میدان را در اختیار گرفت.
همین برتری باعث شد تا ”عباس محمد رضایی” در دقیقه ۲۹ و ”کریم انصاری‌فرد” در دقیقه ۳۴ دو گل متوالی را برای سایپا به ثمر برسانند و نیمه نخست با نتیجه دو بر صفر به سود میزبان به پایان برسد.
در نیمه دوم هم سایپا برتری خود را بر حریف دیکته کرد و ”عباس محمدرضایی” در دقیقه ۶۲ گل سوم را برای میزبان وارد دروازه داماش کرد.
سایپا با این پیروزی پر گل به هفتمین امتیاز خود در لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور دست یافت و داماش نیز چهار امتیازی باقی ماند.