- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

دیدار مسئولین با امام جمعه شهرستان عسلویه

“عسلویه نیوز” در دومین روز از هفته دولت تمامی مسئولین بهمراه فرماندار با امام جمعه شهرستان عسلویه دیدار کردند.

DSC_0374 (500 x 375) [1]
به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” در این دیدار حجه الاسلام و المسلمین هاشمی نژاد امام جمعه شهرستان عسلویه مسئولین را به تلاش هر چه بیشتر در اجرای باشکوه هفته دولت دعوت نمود.

حجه الاسلام هاشمی نژاد امام جمعه شهرستان عسلویه با تاکید بر خدمت صادقانه مسئولین به مردم اظهار داشت: وقتی مسئولیتی نصیب انسان می شود باید بداند توفیقی در جهت خدمت صادقانه به مردم برعهده گرفته است و اگر خدمت صادقانه و خالصانه باشد توفیقی الهی را بهمراه دارد.

امام جمعه شهرستان عسلویه با تلاوت آیه های شریفه ۶۲ و ۶۳ سوره یونس مسئولین را به ایمان و تقوای الهی دعوت نمود و تصریح کرد: منظور از آیه های شریفه غمهای مادی و ترس های دنیوی است و گرنه دوستان خدا وجودشان از خوف او مالامال است یا ترس از عدم انجام وظیفه و مسئولیتهاست که این ترس و اندوه جنبه معنوی دارد و مایه تکامل وجود انسان و ترقی اوست.

وی افزود: اولیای خدا کسانی هستند که ایمان آورده اند و بطور مداوم تقوا و پرهیزکاری را پیشه خود شناخته اند.

حجه الاسلام هاشمی نژاد با تاکید بر کنترل دو عضو مهم بدن زبان و چشم خاطرنشان کرد: انسان با ایمان اگر می خواهد اهل نجات باشد بایستی زبان و چشم خود را از محرمات و مکروهات نگه دارد و انجام واجبات را سرلوحه عمل خود قرار دهد و امیدواریم همه ما بتوانیم این دو عضو مهم بدن را به خوبی کنترل نمائیم.

امام جمعه شهرستان عسلویه در ادامه کنترل بر اجناس بازار را از ضروریات برشمرد و اظهار د اشت: کنترل بازار باید در اولویت برنامه های مسئولین گنجانده شود و نظارت بر قیمت ها و اجناس بیشتر شود.

وی افزود: حضور مسئولین و کارکنان به موقع در محل خدمت در راستای خدمت رسانی به مردم می تواند تاثیر گذار باشد و مسئولین و کارکنان نسبت به این موضوع حساسیت بیشتری به خرج دهند.

حجه الاسلام هاشمی نژاد با بیان این مطلب که مردم به دنبال اخلاق و احترام از سوی مسئولین هستند اظهار داشت: مسئولین اخلاق مداری در کارها را داشته باشند و نسبت به مردم با مدارا رفتار حسنه ای داشته باشند و به این نکته توجه داشته باشند که مردم تنها چیزی که از مسئولین می خواهند اخلاق حسنه و احترام  است.

DSC_0368 (500 x 375) [2]
حجه الاسلام هاشمی نژاد امام جمعه شهرستان عسلویه در ابتدا با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر به رفتار و منش این دو شهید اشاره و خاطرنشان کرد: رفتار و منش شهیدان رجایی و باهنر الگویی برای همه دولت مردان است و مسئولان خدمت صادقانه و بی منت به مردم را از دولت شهیدان رجایی و باهنر الگو برداری نمایند.

وی افزود: مسئولان بهتر است از نوشته هایی که در دفتر شهید رجایی با این مضمون نوشته شده ” اشتباه من را به حساب مکتب و انقلاب نگذارید” استفاده نمایند تا مردم با دیدن این جملات گرانبها به ارزشهای بالای این انقلاب که حاصل خون شهیدان است پی ببرند.

در ادامه مجید محمودی فرماندار عسلویه ضمن تقدیر از از بیانات و فرمایشات امام جمعه شهرستان عسلویه اظهار داشت: مسئولین تمام سعی و تلاش خود را در جهت خدمت صادقانه به مردم به کار خواهند گرفت و نسبت به تاکیدات و ضرورتها تمهیدات لازم اتخاذ گرفته خواهد شد.

وی افزود: هدف از این نشست صمیمانه دیدار مسئولین با امام جمعه شهرستان است که از فرمایشات حضرتعالی مسئولین نهایت استفاده را ببرند و نسبت به انجام وظایف محوله اهتمام بیشتری ورزند.انتهای پیام/م.ج