- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

پایان مطالعه راه روستایی خره هاله واقع در منطقه عسلویه

به گزارش عسلویه نیوز ، کوروش طاهرزاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تلاش شبانه‌روزی اداره مطالعات راه و ترابری استان، کار مطالعه پروژه محور راه روستایی خره به هاله به طول ۷ کیلومتر در منطقه عسلویه به پایان رسیده است.
وی افزود: تمام مراحل مطالعاتی محور روستایی خره به هاله به طول ۷ کیلومتر با عرض ۷ متر توسط این اداره انجام شد که مراحل پایانی خود را پشت سر گذاشته و انتظار داریم که مراحل اجرایی این طرح نیز به زودی آغاز شود.
رئیس اداره مطالعات اداره کل راه و ترابری استان بوشهر خاطرنشان کرد: با عملیاتی شدن این پروژه مناسبات ارتباطی روستاهای بخش ساحلی خلیج نایبند در عسلویه تسهیل می‌شود و انجام این طرح در واقع با رضایتمندی روستائیان این منطقه روبه‌رو می‌شود.
طاهرزاده تصریح کرد: اداره کل راه و ترابری استان بوشهر در راستای تسهیل رفت و آمد و به منظور افزایش ضریب ایمنی جاده‌های استان تلاش بسیار زیادی انجام داده و هم‌اکنون بیشتر جاده‌های استان از وضعیت ایمن و خوبی بهره‌مند هستند.
رئیس اداره ایمنی و حریم راه‌های اداره کل راه و ترابری استان بوشهر نیز از احداث روشنایی بلوار دوراهک خبر داد و گفت: بلوار روستای دوراهک در شهرستان دیر از نبود روشنایی رنج می‌برد و با احداث این روشنایی که به طول یک کیلومتر و ۸۰۰ متر انجام شده شاهد افزایش قابل توجه ضریب ایمنی در این بلوار هستیم.
امین عارف‌زاده اضافه کرد: این طرح در واقع توسط اداره کل راه و ترابری استان بوشهر انجام شده و این طرح از جمله طرح‌هایی است که به صورت امانی ـ پیمانی به انجام رسیده است.
وی ادامه داد: انجام این روشنایی در حقیقت به منظور کاهش تصادفات و افزایش ایمنی تردد و به ویژه عبور و مرور عابرین پیاده به هنگام شب مورد بهره‌برداری قرار گرفته و انتظار داریم که انجام این طرح موجبات رضایت خاطر مردم شریف این روستا را فراهم کرده باشد.
عارف‌زاده افزود: بیش از ۸۰ میلیون تومان برای اجرای این طرح هزینه شده که از محل اعتبارات داخلی اداره کل راه و ترابری تامین شده است.