- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

اینترنتی شدن ثبت نام در تمام مدارس جم

حسن اسکندری صبح امروز در جلسه مدیران مجتمع‌ها و مدارس جم با تبریک هفته دولت اظهار داشت: هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان خدمات و فعالیت‌های دولتمردان است و باید همه مسئولان در این راستا تلاش کنند.
رئیس آموزش و پرورش جم گفت: برای ارتقای کیفیت سطح آموزش در شهرستان جم برنامه‌ریزی شایسته و مناسبی انجام گرفته و هم‌اکنون شاهد وضعیت مطلوبی در این عرصه هستیم.
وی افزود: برای سال تحصیلی جدید تدابیر لازم اندیشیده شده و هماهنگی‌های لازم نیز به عمل آمده و از تمام مدیران مدارس و مجتمع‌ها انتظار داریم بهره‌وری لازم را داشته باشند.
رئیس آموزش و پروش شهرستان جم از اینترنتی شدن ثبت نام در تمام مدارس جم خبر داد و خاطرنشان کرد: مدارس جم به سیستم هوشمند متصل هستند و ثبت نام اینترنتی با شکل مطلوبی انجام میشود.
اسکندری با تاکید بر لزوم تلاش همه مسئولان برای ارتقای آموزش و پرورش یادآور شد: آموزش و پرورش توسعه یافته میتواند یک کشور را به پیشرفت برساند.
وی گفت: تربیت نیروی انسانی کشور بدست معلمان است و آموزش و پرورش مهم‌ترین دستگاهی است که در این زمینه نقش دارد.
رئیس آموزش و پرورش جم با بیان اینکه رمز موفقیت حرکت آموزشی در دست مدیران است خاطرنشان کرد: ایجاد عدالت آموزشی، اجرای دقیق قوانین و مقررات آموزش و پرورش و نظارت مستمر بر مدارس و فضاهای آموزشی در واقع سه اولویت برتر کاری آموزش و پرورش جم در سال تحصیلی جدید است.
اسکندری با اشاره به برنامه‌ریزیهای انجام شده در جم افزود: برگزاری دقیق امتحانات شهریور، پیگیری ثبت نام اینترنتی، عدم دریافت وجه نقد از اولیا بجز کتاب و بیمه، برخورد مناسب با ارباب رجوع و آماده‌سازی محیط آموزشگاه برای بازگشایی مدارس از جمله برنامه‌هاست.
وی اضافه کرد: داشتن برنامه سالانه مدیران، حضور بموقع و منظم همکاران در مدارس، رعایت پوشش اسلامی، برگزاری نماز جماعت در مدرسه و پاسخ بموقع به نامه‌های اداری نیز در دستور کار قرار دارد.
رئیس آموزش و پرورش جم همچنین از برگزاری دو دوره آموزشی در جم خبر داد و گفت: با توجه به تغییرات بوجود آمده در محتوی کتب درسی، دو دوره آموزشی ضمن خدمت برای معلمان مقطع ابتدایی جم برگزار میشود.
اسکندری عنوان داشت: برای موفقیت آموزش و پرورش از تمام نهادها و ادارات انتظار همراهی و همکاری داریم و به فضل خدا بتوانیم به نتایج لازم برسیم.