- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

افتتاح و کلنگ‌زنی طرح های عمرانی در عسلویه

عباس تبرکی در آیین افتتاح دو طرح عمرانی در بندر نخل‌تقی در شهرستان کنگان اظهار داشت: بدون تردید طی چهار سال اخیر شاهد بیشترین حجم پروژه‌ها در مناطق محروم و دورافتاده هستیم و مردم رضایت کاملی از خدمات دولت دارند.
وی افزود: طرح‌های عمرانی و عام‌المنفعه و همچنین طرح‌های آموزشی و بهداشتی در شهرستان کنگان با شتاب و کیفیت خوبی اجرایی شده‌اند و البته تا رسیدن به وضعیت مطلوب فاصله داریم.
فرماندار کنگان از افتتاح و کلنگ‌زنی بیش از ۵۰ طرح عمرانی در کنگان خبر داد و خاطرنشان کرد: طرح‌های عمران شهری و روستایی، برقرسانی، آبرسانی، بهداشتی و درمانی و طرح‌های آموزشی از مهم‌ترین طرح‌هایی است که در کنگان مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.
تبرکی تصریح کرد: باید خدمات و تلاش‌های دولت در همه بخش‌ها به اطلاع مردم رسانده شود و البته ضروری است که مشکلات و معایب نیز شرح داده شود تا دولت و مسئولان در رفع مشکلات تلاش کنند
وی بیان داشت: هم‌اکنون مدرسه ۹ کلاسه پیامبر اعظم (ص) شهر نخل‌تقی با مساحت دو هزار و ۸۰۰ متر مربع و زیربنای هزار و ۸۰۰ مترمربع با اعتبار ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال مورد بهره‌برداری قرار گرفته و از امسال دانش‌آموزان این منطقه میتوانند از آن استفاده کنند.
فرماندار کنگان اذعان داشت:‌ افتتاح منازل مسکونی ۶ واحدی کارکنان دولت در عسلویه با مساحت حدود ۷۰۰ متر مربع با اعتبار بیش از ۴ میلیارد ریال نیز امروز مورد بهره‌برداری رسمی قرار میگیرد.
تبرکی افزود: دولت همواره توجه خاصی به توسعه و عمران روستاها در کنار شهرها دارد و خوشبختانه در سفر با برکت رهبر معظم انقلاب به شهرستان کنگان و همچنین در سفر سوم دولت به استان بوشهر اعتبار خاصی برای توسعه بخش عسلویه بویژه روستاها در نظر گرفته شده است.
‌‌رئیس شورای اسلامی بندر نخل‌تقی نیز گفت: دولت توجه خوبی به مناطق محروم داشته و البته در برخی از موارد انتظار داریم توجه بیشتر و بهتری به مشکلات منطقه شود.
علی رحمانی افزود: توسعه زیرساخت‌های بندر نخل تقی و تقویت برق این بندر باید در دستور کار قرار گیرد تا مشکلات مردم مرتفع شود.
وی یادآور شد: توسعه شبکه آبرسانی و لوله‌کشی گاز و کمک به عمران شهری نیز از جمله مواردی است که با همکاری مسئولان مرتفع خواهد شد.