- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

احداث منازل مسکونی شهرداری نخل تقی با ۶۴ میلیارد ریال اعتبار

“عسلویه نیوز” فرماندار عسلویه از احداث منازل مسکونی شهرداری نخل تقی با ۶۴ میلیارد ریال اعتبار خبر داد.
فرماندار [1]
به گزارش “عسلویه نیوز”  مجید محمودی شامگاه چهارشنبه در آئین افتتاح منازل مسکونی کارمندان شهرداری نخل‌تقی اظهار داشت: در شهرستان عسلویه اقدامات بسیار خوب زیربنایی انجام شده و مسئولان با جدیت در این مسیر اهتمام دارند.

وی افزود: امروز شاهد تکمیل منازل مسکونی نخل تقی با اعتبار ۶۴ میلیارد ریال بودیم که امری مهم در رفاه و آسایش کارکنان دولت است.

شهردار نخل تقی نیز بیان داشت: توسعه زیرساخت‌های شهری در بندر نخل تقی از اولویت‌های اساسی است که این شهرداری به آن توجه داشته و اقدامات متعددی در این زمینه صورت گرفته است.

احمد شیخیانی افزود: مهم‌ترین سرمایه هر دستگاه‌ اجرایی نیروهای انسانی شاغل در آن دستگاه هستند، از این رو توجه به پتانسیل و ظرفیت نیروی انسانی دستگاه‌های اداری و اجرایی از اهمیت بالایی برخوردار است.

شهردار نخل‌تقی خاطرنشان کرد: توجه به نیروی انسانی و رفع دغدغه منابع انسانی دستگاه‌های اجرایی سبب افزایش راندمان کاری و کارآمدی پرسنل ارگان‌ها و نهادهای مختلف و به‌تبع آن ارائه خدمات مطلوب‌تر به مردم می‌شود.

شیخیانی بیان داشت: استفاده از شیوه‌های علمی مدیریت منابع انسانی به‌صورت جدی در دستور کار مدیریت شهری نخل‌تقی قرار دارد و در سال‌های اخیر شاهد انجام اقدامات اساسی در این زمینه بوده‌ایم.

وی اضافه کرد: ساخت منازل سازمانی برای کارکنان شهرداری نخل‌تقی مهم‌ترین اقدامی است که در راستای توجه به نیازهای پرسنل شهرداری در یک سال گذشته شاهد آن بوده‌ایم و این موضوع در رفع مشکل مسکن برخی از پرسنل شهرداری تاثیرگذار خواهد بود.

این مسئول اذعان داشت: در قالب طرح احداث منازل مسکونی سازمانی پرسنل شهرداری نخل تقی شاهد احداث ۱۰ باب منزل مسکونی ۱۰۲ متری دوخوابه بوده‌ایم.

شهردار نخل تقی عنوان کرد: منازل مسکونی شهرداری نخل‌تقی مجموعا در فضایی به مساحت یک هزار و ۱۹۰ متر و با اعتبار ۶۴۰ میلیون تومان احداث شد.

شیخیانی در ارتباط با مدت‌زمان احداث این منازل سازمانی گفت: احداث منازل سازمانی کارکنان شهرداری نخل تقی ۱۸ ماه به طول انجامید.

وی با بیان اینکه ۵۲ نیروی انسانی در شهرداری نخل‌تقی فعالیت دارند، بیان داشت: جمعیت کارکنان شهرداری نخل تقی شامل ۱۷ کارمند بخش اداری، ۱۰ راننده، ۲۵ کارگر فضای سبز و ۲۵ کارگر بخش خدمات شهری است.