- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

افتتاح ۳۵ طرح تولیدی و اقتصادی در استان بوشهر

“عسلویه نیوز” معاون امور عمرانی استانداری بوشهر از افتتاح ۳۵ طرح تولیدی و اقتصادی در استان بوشهر خبر داد.
شاپور رستمی [1]
به گزارش “عسلویه نیوز”  شاپور رستمی شامگاه چهارشنبه در کنفرانس خبری افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرستان‌های جم و عسلویه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هفته دولت فرصتی برای انعکاس خدمات ارزشمند نظام اسلامی است و باید نهایت بهره‌برداری را از این فرصت داشته باشیم.

وی افزود: به برکت انقلاب اسلامی امروز آثار محرومیت از استان بوشهر در حال پاک‌شدن است و امیدواریم در سال‌های آتی با تلاش و همت شبانه‌روزی مسئولان دیگر اثری از فقر و محرومیت در این استان نباشد.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: توسعه عمرانی استان بوشهر از اهداف مهمی است که در یک سال گذشته با اجرای پروژه‌های عمرانی متعدد در شهرستان‌های ده‌گانه استان برای تحقق آن تلاش کرده‌ایم.

رستمی بیان داشت: به مناسبت هفته دولت در دو شهرستان جم و عسلویه شاهد افتتاح ۱۷ پروژه عمرانی با اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال بوده‌ایم و این پروژه‌های عمرانی در عرصه‌های مختلف عمران شهری، کشاورزی، زیرساختی و زیربنایی اجرایی شده‌اند.

وی اضافه کرد: شهرستان جم یکی از مهم‌ترین قطب‌های کشاورزی جنوب استان و بخش ریز قطب کشاورزی این شهرستان است که در سال‌های اخیر اهتمام ویژه‌ای نسبت به ارتقای وضعیت کشاورزی در آن وجود داشته است.

این مسئول اذعان داشت: رفع موانع و مشکلاتی که در عرصه کشاورزی شهرستان جم وجود دارد، به‌صورت اساسی مورد توجه مسئولان شهرستان جم است و در این زمینه شاهد بررسی، ارائه و اجرای راهکارهای اجرایی مختلف خواهیم بود.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر عنوان کرد: اجرای پروژه راه‌سازی سرچشمه – باغان – دوراهک از مهم‌ترین مسائل عمرانی شهرستان جم است که باید مورد توجه قرار گیرد و در این زمینه پیگیری‌های لازم را انجام خواهیم داد.

رستمی کاهش مسافت شهرستان جم به بوشهر را از مزایای اجرای پروژه راه‌سازی سرچشمه – باغان – دوراهک دانست و ابراز داشت: اجرای پروژه راه‌سازی مذکور باعث کاهش ۶۰ کیلومتری فاصله شهرستان جم تا مرکز استان بوشهر می‌شود.

وی افزود: در هفته دولت شاهد اجرای ۱۵۹ پروژه عمرانی با اعتبار ۲۰۹ میلیارد تومان در استان بوشهر بوده‌ایم که موفقیتی ارزشمند در توسعه عمرانی استان بوشهر محسوب می‌شود.

رستمی یادآور شد: افتتاح و بهره‌برداری از ۳۵ طرح تولیدی و اقتصادی استان بوشهر از اقدامات مهمی است که طی یک سال گذشته صورت گرفته و سبب ایجاد ۷۵۰ فرصت شغلی در این استان شده است.