- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

جلسه هماهنگی مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس

به گزارش عسلویه نیوز  آقای نادری بخشدار عسلویه در جلسه هماهنگی مراسم راهپیمایی با تسلیت سالروز ضربت خوردن امام علی (ع) وبا تاکید بر بهره گیری از لیالی قدر به به اهمیت و نقش روز جهانی قدس در بیداری و آزادی ملت های آزادیخواه از جنایات رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی فلسطین اشاره و خاطر نشان کرد : نامگذاری این روز توسط امام نشان از تدبیر ، شجاعت و دور اندیشی آن پیر فرزانه بود و امام با این نامگذاری موجبات عزت اسلام و مسلمین و ذلت استکبار را فراهم نمود .

وی افزود : همایش عزتمند روز فدس یک حرکت سیاسی است که باعث میشود مسئله فلسطین هیچ گاه فراموش نشود و مردم در این روز همبستگی خود را با ملت فلسطین اعلام میکنند.

بخشدار عسلویه با بیان اینکه صهیونیست یک لکه ننگی است و با تاکید بر اینکه با حضور گسترده مردم در راهپیمایی همچون سالهای گذشته شاهد به لرزه افتادن این رژیم سفاک و خونخوار خواهیم بود بر لزوم اطلاع رسانی و تبلیغات مناسب در سطح بخش جهت حضور پرشور مردم در این مراسم راهپیمایی تاکید کرد.

در ادامه این جلسه پس از بحث و تبادل نظر مسئولیت برگزاری مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس را ناحیه مقاومت بسیج بعهده گرفت و همچنین مسیر برگزاری راهپیمایی راس ساعت ۳۰/۱۱ از محل دبیرستان شهید مصطفی خمینی شروع و تا حسینیه صاحب الزمان (عج) (مصلی نماز جمعه ) مشخص گردید.