- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

نادری:راهپیمایی روز قدس وزنه معادلات سیاسی را به نفع فلسطین تغییر می‌دهد.

عسلویه نیوز- عبدالله نادری صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش عسلویه ویژه پروژه مهر ضمن تسلیت شهادت حضرت علی(ع) اظهار داشت: امام علی(ع) در راه اجرای عدالت به شهادت رسید و همه مسئولان باید از شیوه این امام بزرگوار الگوبرداری کنند.
وی در ادامه ضمن تاکید بر حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس، ابتکار حضرت امام در نام‌گذاری روز قدس را کاری بزرگ و تاریخی دانست و خاطرنشان کرد: حضور ما در راهپیمایی به‌عنوان یک مسلمان تکلیف و به‌عنوان یک حرکت سیاسی امری تاثیرگذار در مسئله فلسطین است و این راهپیمایی در واقع وزنه معادلات سیاسی را به نفع فلسطین تغییر می‌دهد.
بخشدار عسلویه در ادامه در ارتباط با اهمیت پروژه مهر تصریح کرد: مهر همراه با نشاط، تلاش و جنب و جوش است و در روز اول مهر که مدرسه‌ها باز می‌شوند در واقع جامعه دارای نشاط و شادابی می‌شود.
نادری اضافه کرد: باید تمام توان خود را به‌کار بگیریم تا روز اول مدرسه برای دانش‌آموزان شیرین، دلچسب و خاطره‌انگیز باشد.
وی افزود: آموزش و پرورش عسلویه اقدامات خوبی در این زمینه انجام داده است و تمهیدات لازم اندیشیده است ولی با این وجود به مشارکت تمام نهادها و ادارات برای بازگشایی به موقع و مطلوب مدارس نیازمند هستیم.
رئیس آموزش و پرورش عسلویه نیز در این جلسه بیان داشت: سال گذشته سالی همراه با موفقیت برای آموزش و پرورش منطقه عسلویه بوده و موفقیت‌های خوبی نصیب اداره شده است.
علی احمدی گفت: اجرای خوب پروژه مهر در سال گذشته، اجرای موفقیت‌آمیز طرح روستا مرکزی و همچنین کسب رتبه برتر در میان ادارات دولتی و نهادهای شهرستان کنگان و ارتقای فعالیت‌های آموزشی از مهم‌ترین موفقیت‌های این اداره در یک سال اخیر است.
وی تصریح کرد: از ادارات و نهادها می‌خواهیم که برای تسهیل در راه‌اندازی مدارس همکاری مطلوبی با اداره آموزش و پرورش داشته باشند.
رئیس آموزش و پرورش عسلویه خاطرنشان کرد: از ادارات برق و آب می‌خواهیم که در راستای برطرف کردن مشکل آب و برق تمام مدارس و نیز برق‌رسانی به پروژه‌های جدید، خانه‌های سازمانی اخند و زبار و مدرسه نوساز حدیث و سوله هنرستان کار دانش چاه‌مبارک همکاری کنند.
احمدی افزود: با همکاری مستمر و همه جانبه می‌توانیم شاهد بهبود سطح کیفی مدارس باشیم و این امر در آینده منطقه موثر است.
در ادامه نیز سایر اعضا به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند و مواردی نیز به تصویب رسید.
در این نشست، نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی موظف به تامین امنیت و پوشش حفاظتی مدارس و کنترل ترافیک به ویژه در شهر عسلویه و نخل تقی شدند.
همچنین مقرر شد که مرکز بهداشتی ـ درمانی عسلویه نیز در زمینه ایجاد فضای سالم بهداشتی و پاک‌سازی محیط تمهیدات لازم را بیندیشند.
شورای شهر و شهرداری‌های عسلویه و نخل تقی نیز موظف شدند که نسبت به زیباسازی محیط اطراف مدارس و نهال‌کاری اقدام کنند و مقرر شد که دهیاران نیز در روستاها به این موضوع عنایت داشته باشند.