- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

گنجی :مقاومت تنها راه آزادی قدس شریف و کل سرزمین فلسطین می باشد

حجت‌الاسلام محمد گنجی در خطبه اول نماز جمعه امروز عسلویه در مسجد جامع این شهر با تقدیر از حضور پرشور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس توسط امام خمینی (ره)نشان از دور اندیشی و شناخت کامل از اوضاع سیاسی جهان اسلام بود وصهیونیست ها با اشغال قدس در پی تصاحب نماد وحدت مسلمین جهان هستند اما امروز همه مردم ایران و مسلمانان سراسر جهان ثابت کردند که قدس تنها نیست و همه از آرمان پاره تن اسلام دفاع می‌کنند.
ایشان افزود: خیانت برخی حکام عرب باعث جری تر شدن رژیم صهیونیستی در ادامه ظلم به فلسطینیان شده و ما معتقدیم مقاومت تنها راه آزادی قدس شریف و کل سرزمین فلسطین می باشد.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های هفته دولت در هفته گذشته گفت: در روزهای پایانی هفته دولت شاهد افتتاح چند طرح بودیم که کانون پرورش فکری جوانان و نوجوانان یکی از آنها و اداره ثبت احوال از مهمترین آنها بود زیرا قبلا مردم بخش جهت انجام کارهای سجلی  ساده خود مجبور بودند متحمل هزینه رفت و برگشت فاصله ۷۵ کیلو متری تا مرکز شهرستان می شدند که با افتتاح این اداره بسیاری از رفت و آمد های غیر ضروری به مرکز شهرستان کاهش خواهد یافت.

امام جمعه بخش عسلویه در پایان به دیدار مقام معظم رهبری با هیئت دولت اشاره و تاکید کرد : مقام معظم رهبری در این دیدار نکات مهمی را بیان نمود که پایبندی به اصول و توجه به قشر های محروم جامعه از مهمترین آنها می باشد.

در ضمن راهپیمایی روز جهانی قدس در عسلویه از ساعت ۱۱از مقابل مدرسه شهید مصطفی خمینی تا مصلی نماز جمعه با حضور گسترده اقشار مختلف مردم برگزار شد.