- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

عملکرد موفق در سایه همدلی و همفکری محقق می شود

“عسلویه نیوز”  رئیس جدید شورای اسلامی شهر عسلویه گفت: تحقق عملکرد موفق در سایه همدلی و همفکری امکانپذیر خواهد بود.احمد بازیار [1]

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” احمد بازیار در جواب اعتمادی که اعضای شورای اسلامی مبنی بر انتخاب ایشان بعنوان رئیس چهارمین دوره شورای اسلامی شهر عسلویه صحه گذاشتند پیام تقدیر و تشکر خود را منتشر نمود.

متن پیام بدین شرح است

بسم الله الرحمن الرحیم

با عرض سلام و احترام و همچنین عرض تسلیت سالروز شهادت دلیرمرد خطه جنوب و سردمدار مبارزه با استعمار انگلیس شهید رئیسعلی دلواری و تبریک روز بهورز به همه هم میهنان ارجمند بخصوص همشهریان گرامی خودم بهمراه سایر دوستان و همکاران.

مفتخریم که برای یک دوره جدیددر چهارمین دوره  شورای اسلامی شهر خدمتگذار مردم شریف، متدین و مهربان عسلویه باشیم و از زحمات و تلاش های اعضای دوره پیشین شورای شهر کمال تشکر و قدردانی می نمائیم. انشالله با همدلی، همفکری و همکاری فی ما بین اعضای دوره جدید و مجموعه شهرداری و یاری و مساعدت همه شهروندان و استفاده از نقطه نظرات شهروندان شاهد دوره ای با عملکرد خوب و مفید باشیم.

امید می رود در جواب اعتمادی که مردم به ما نموده و افتخار خدمتی که نصیب ما کرده بتوانیم گامهای بلند و موفقی در جهت تحقق خواسته های آنان و رفع نواقص و مشکلات موجود در حیطه عمران  و آبادانی شهر عزیزمان برداریم.انشالله /انتهای پیام/م.ج

احمد بازیار رئیس شورای اسلامی شهر عسلویه