- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

ابراز رضایت بخشدار عسلویه از عملکرد مسوولان منطقه ویژه طی یکسال اخیر

عسلویه نیوز – بخشدار عسلویه : هر زمان که مسئولان شهرستان کنگان و بخش عسلویه از سازمان منطقه ویژه پارس کمک و همکاری خواسته‌اند، مسئولان ارشد سازمان دریغ نکرده و پاسخ مثبت داده‌اند به ویژه در توسعه مراکز علمی و دانشگاهی و کمک به توسعه فضای آموزشی بسیار همکاری داشته‌اند.

نادری با تاکید بر زیرساخت های آموزش عالی در بخش عسلویه، یادآور شد: به همت سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، دانشگاه علمی _ کاربردی در عسلویه راه اندازی شده است که برای سال تحصیلی جدید در نیمه دوم سال جاری در هشت رشته تحصیلی در مقطع کاردانی به صورت پودمانی و بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد.

وی تصریح کرد: با همت و تلاش مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و سایر مسئولان ادارات در عسلویه، دانشگاه علمی ـ کاربردی منطقه ویژه، در مقطع کاردانی به صورت پودمانی و بدون کنکور در رشته‌های آتش‌نشانی و خدمات ایمنی با گرایش اطفای حریق، بهره‌برداری پالایش گاز، حسابداری گرایش دولتی، روابط عمومی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، مدیریت خدمات بندری، مدیریت کسب و کار و نرم‌افزار کامپیوتر دانشجو می‌پذیرد.

نادری اظهار امیدواری کرد، جوانان بومی منطقه و شهرستان و استان بتوانند در این رشته‌ها تحصیلات خود را ادامه دهند و با کسب مهارت لازم و فراگرفتن تخصص مورد نیاز در آینده منطقه ویژه تاثیرگذار باشند.

بخشدار عسلویه تاکید کرد: ایجاد فرصت های شغلی مناسب در بخش عسلویه و تحقق اهداف و برنامه های دولت در زمینه استخدام نیروهای بومی در پارس جنوبی در گرو تحصیل جوانان این منطقه در رشته‌های مرتبط و مورد نیاز صنعت نفت در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس است؛ برای تحقق این مهم باید جوانان را به حضور فعال و موثر در فضاهای آموزش عالی ترغیب کرد.