- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

اجرایی شدن مصوبات استانی دولت اشتغال زیادی در این استان ایجاد می کند

عسلویه نیوز ، محمد حسین جهانبخش یکشنبه در آیین جشن گلریزان استان بوشهر افزود: در راستای ایجاد فرصت های شغلی در استان بوشهر با عنایت رییس جمهوری و وزیر نفت عمده مصوبات دور دوم سفرهای استانی هیات دولت به استان بوشهر به ملبغ ۸۰۰میلیارد تومان با قرارگاه خاتم انبیا به امضا رسیده است.
به گزارش عسلویه نیوز به نقل از ایرنا، وی اظهارداشت: بزودی عملیات اجرایی این طرح ها در استان بوشهر آغاز خواهد شد.
جهانبخش بیان کرد: بیشتر کسانی که به بلای خانمانسوز اعتیاد و سایر بزه های اجتماعی رو می آورند، به علت تبعات ناشی از بیکاری است.
استاندار بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود گفت:شرکت در جشن گلریزان و شادی خانواده های زندانیان موجب اجری عظیم برای افراد نیک اندیش خواهد شد.
جهانبخش اظهارداشت: پاداش کار نیک در ماه مبارک رمضان هزار برابر از دیگر ایام سال است.
وی افزود: لذتی که در عفو و بخشش وجود دارد در انتقام نیست برهمین اساس خانواده هایی که در جرایم غیر عمد دچار زیان شده اند با بخشش افزون بر فراهم کردن زمینه شادی خانواده فرد زندانی نزد خداوند نیز مشمول عنایت ویژه خواهند شد.
استاندار بوشهر یادآورشد: جشن گلریزان نماد مشارکت مردم در امور خداپسندانه است و بخشش مال نیز جلوه ای از این آموزه دینی است.
وی با دعوت دستگاههای اجرایی برای مشارکت در جشن گلریزان استان بوشهر اضافه کرد: فضای خدمت در این استان در سایه تعامل، همدلی و صمیمیت زمینه شتاب در توسعه را فراهم کرده است.
استاندار بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود بااشاره به انتقال سوخت نیروگاه اتمی به ساختمان راکتور در ۳۰ مردادماه گفت: بعد از ۳۴سال انتظار، سختی، مقاومت و پایداری مردم، تحقق این مهم در شرایط حساس کنونی پیروزی بزرگ برای نظام اسلامی محسوب می شود.
وی افزود: براساس برنامه ریزی انجام شده تا پایان سال هزار مگاوات برق معادل هشت میلیون بشکه نفت از طریق نیروگاه اتمی بوشهر تولید و وارد مدار خواهد شد.