- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

ایران با تساوی برابر قطر صدرنشین گروه باقی ماند

دومین بازی تیم ملی فوتبال ایران در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل از ساعت ۲۱ امشب در دوحه برابر قطر برگزار شد.

هادی عقیلی در دقیقه ۴۶ گل اول ایران را با ضربه سر و روی ارسال یک ضربه کرنر به ثمر رساند. محمد السید در دقیقه ۵۵ گل تساوی قطر را زد.

این در حالی بود که بعد از  گل اول ایران کریم انصاری فرد در دقایق ۵۰ و ۵۲ دو فرصت عالی گلزنی را از دست داد و در موقعیت تک به تک نتوانست دروازه قطر را باز کند.

در دقیقه ۹۰ نیز سانتر خسرو حیدری در محوطه جریمه روی سر فرهاد مجیدی فرود آمد که ضربه او با اختلاف کمی از بالای دروازه قطر عبور کرد.

چوی میونگ یونگ از کره جنوبی قضاوت مسابقه را برعهده داشت که به خسرو حیدری و مازیار زارع از ایران و حسین علی یاسین، ابراهیم مجید، محمد عمر و اسماعیل از قطر کارت زرد نشان داد.

نکونام در دقیقه ۳۶مسابقه دچار مصدومیت شدید شد و زمین بازی را ترک کرد و مازیار زارع به عنوان بازیکن جانشین به میدان آمد. بعد از خروج نکونام بازوبند کاپیتانی به علی کریمی رسید و در دقیقه ۷۰ که کریمی تعویض شد فرهاد مجیدی ببازوبند کایپتانی را بست تا او سومین کایپتان ما در این دیدار باشد.

تیم ملی ایران در دیدار اولش سه بر صفر اندونزی را شکست داد و قطر برابر بحرین به تساوی رضایت داده بود.

با این تساوی تیم ایران ۴ امتیازی شد و همچنان در صدر جدول گروه پنجم باقی ماند و بحرین با همین امتیاز و تفاضل گل کمتر در رده دوم است، قطر دو امتیازی سوم و اندونزی بدون امتیاز آخرین تیم  جدول در این گروه است.

ترکیب تیم ملی فوتبال ایران:
مهدی رحمتی، هادی عقیلی، سید جلال حسینی، خسرو حیدری، مهرداد پولادی، جواد نکونام( از دقیقه ۳۶ مازیار زارع)، آندرانیک تیموریان، علی کریمی( از دقیقه ۷۰ فرهاد مجیدی)، محمدرضا خلعتبری( از دقیقه ۶۳ مجتبی جباری)، غلامرضا رضایی و کریم انصاری فرد
سرمربی: کارلوس کی روش