- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

نادری: دفاع مقدس یکی از مولفه های ارزش ساز و فرهنگ ساز میهن اسلامی است و این حماسه افتخارآمیز یکی از منابع بزرگ فرهنگ ایثار ، مقاومت و پاسداری از ارزشها و فضائل والای انسانی است

عسلویه نیوز – در جلسه ای که بمنظور برنامه ریزی جهت بزرگداشت دفاع مقدس در بخشداری عسلویه تشکیل گردید عبدالله نادری با تشکر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس ، تصریح کرد: مردم با حضور حماسی ، با صداقت و با اقتدار خود بیعت مجدد خود را با آرمانهای خمینی کبیر و رهنمودهای مقام معظم رهبری نشان دادند و ثابت کردند که همیشه در صحنه دفاع از ارزشهای انقلاب و نظام حاظر و هیچگاه ملت مظلوم فلسطین را تنها نخواهند گذاشت.
بخشدار عسلویه در ادامه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با تاکید بر لزوم تجلیل از ایثارگران و رشادتها و مجاهدتهای رزمندگان ، خاطر نشان کرد: دفاع مقدس یکی از مولفه های ارزش ساز و فرهنگ ساز میهن اسلامی است و این حماسه افتخارآمیز یکی از منابع بزرگ فرهنگ ایثار ، مقاومت و پاسداری از ارزشها و فضائل والای انسانی است.
وی یادآور شد: دفاع مقدس سند افتخاری در تاریخ کشورمان است وعلیرغم فشارها و خسارتهای فراوان ، دستاوردهای ارزشمند برای میهن اسلامی مان داشت.
نادری تصریح کرد: در جنگ چهره واقعی لیبرالها و منافقین و خیانتها و مزدوریهای آنها برای ملت آشکار شد و مشخص گردید که آنها دست پرورده استکبارند.
وی اثبات کارآمدی نظام دینی و تحکیم وحدت و برادری میان ملت را از دیگر دستاوردهای جنگ تحمیلی برشمرد و خاطرنشان کرد: در این جنگ تمام عیار کشورهایی که امروز ادعای دفاع از حقوق بشرشان گوش فلک را کر کرده است به حمایت و پشتیبانی رژیم جنایتکار بعثی صدام بپا خواستند ولی ملت وفادار انقلابی ایران اسلامی با احساس مسئولیت و هدایتهای پیامبرگونه امام راحل توانستند استوانه های استکبار را به لرزه درآورند و اجازه ندادند یک وجب از خاک این سرزمین بدست دشمنان بیفتد.
وی تکامل سازمان ارتش و سپاه را از دیگر برکات دفاع مقدس برشمرد و افزود: امروز کشور علیرغم تحریم های قدرتهای استکباری به پیشرفت های چشمگیری درزمینه تسلیحات ، جنگ افزارها ، موشک و … دست یافته و عامل مهم بازدارندگی در برابر تهدیدات دشمنان است.

بخشدار عسلویه تصریح کرد: امروز دشمنان در سه حوزه سیاسی نظیر فتنه بعد انتخابات سال ۸۸ و ایجاد اختلاف بین کشورهای اسلامی و حوزه اقتصادی اتخاذ تحریم ها و در بعد فرهنگی به جنگ نظام اسلامی آمده اند.

وی جنگ فرهنگی و به اصطلاح جنگ نرم را مهمترین حربه دشمنان برای تاثیرگذاری بر اراده مردم دانست و یادآور شد: دشمنان به این باور رسیدند که دیگر با حربه تهدید و حمله نظامی قادر به مبارزه با ملت ایران نیستند و تنها راه مبارزه را رد پیدایش جنگ نرم می دانند و سعی دارند به انحاء مختلف و ایجاد شبهه در اعتقادات ، کاشت بذر یاس و ناامیدی در جامعه بر ذهن و افکار مردم جهت دست یابی به اهداف خود دست یابند.

وی تاکید کرد: به فضل الهی ملت با آگاهی و هوشیاری کامل به مقابله با این هجمه دشمنان بپا خواسته است.

نادری با بیان اینکه مراسمات هفته دفاع مقدس باید باشکوه هرچه تمامتر برگزار و از این فرصت برای آشنایی نسل جوان با ارزشهای دفاع مقدس بهره برد و ارتباط آنها با دفاع مقدس گام مهمی برای هویت بخشی و جلوگیری از انحراف فکری جوانان است ، برگزاری مراسم رژه ، به صدا در آوردن زنگ مقاومت و ایثار در مدارس ، برپایی ایستگاه صلواتی ، پخش فیلمهای دفاع مقدس ، ذکر خاطرات دوران دفاع در مدارس از جمله برنامه های این هفته برشمرد و خواستار حضور و همکاری تمام دستگاهها و شرکت های منطقه جهت برگزاری باشکوه مراسمات شدند.