- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

فعال نگه داشتن بسیج محلات ضامن سلامت اجتماع است

سردار فتح‌الله جمیری شامگاه چهارشنبه در نشست تشریح ساختار جدید پایگاه‌های مقاومت بسیج در فرهنگسرای شهرک توحید جم اظهار داشت: بسیج و سپاه از ابتدای شکل‌گیری انقلاب تاکنون در مسیر عزت و سربلندی نظام اسلامی حرکت کرده و هر روز نیز بر اقتدار بسیج افزوده شده است.
وی افزود: بسیجیان همواره با فداکاری و ایثار در برابر تهدیدات ایستادگی کرده‌اند و موفقیت‌های ایران اسلامی مرهون فداکاری بسیجیان است.
فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با تاکید بر لزوم بصیرت‌بخشی بسیجیان خاطرنشان کرد: رویکرد جدید سازمان بسیج مستضعفین، فرهنگی و تعمیق معنویت و بصیرت بسیجیان است.
جمیری به نقش حساس و مهم بسیج محلات در اجتماع اشاره کرد و یادآور شد: فعال و پویا نگه داشتن این قشر از بسیج، ضامن سلامت اجتماع خواهد بود.
وی تصریح کرد: با تغییر چارت سازمانی پایگاه‌های مقاومت بسیج در سراسر کشور و نهادینه شدن طرح صالحین بسیج در پایگاه‌ها به جای رویه قبلی بسیج، ما شاهد پیشرفت‌های معنوی و بصیرتی فزاینده‌ای در بین بسیجیان خواهیم بود.
فرمانده سپاه استان بوشهر بیان داشت: طرح صالحین بسیج از جمله طرح‌هائی است که به تائید فرمانده کل قوا رسیده و معظم‌له عنایت ویژه‌ای نسبت به اجرائی کردن این طرح در بسیج دارند.
جمیری با بیان اینکه ابلاغ ساختار جدید پایگاه‌های مقاومت بسیج در ماه مبارک رمضان سال جاری صورت گرفت، اذعان داشت: سپاه استان بوشهر از جمله سپاه‌هائی است که توانسته در فاصله زمانی اندک با برپائی کارگاه‌های آموزشی در سطح سپاه استان و رده‌های مقاومت بسیج خود نسبت به توجیه و تشریح این طرح مبارک اقدام کند.
وی همچنین به تحلیل جامعی از بیداری اسلامی در منطقه و پیش‌بینی روند کنونی پرداخت و گفت: کشورهای غربی به غلط خود را حامی حقوق بشر می‌خوانند در حالی که خود مروج ناامنی و حامی جنایات دیکتاتورها در بلاد اسلامی هستند.
این مقام مسئول افزود: انقلاب اسلامی ایران با وجود تلاش‌های بی‌وقفه دشمنان پس از ۳۲ سال هنوز پاینده و پیشرو است و با الگوئی که به انقلابیون کشورهای اسلامی منطقه داده، استکبار و ایادی آنان را به وحشت و تجدید نظر در مواضعشان انداخته است.
جمیری یادآور شد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با پیش‌بینی نقشه‌های شوم دشمنان و رصد تهاجمات گسترده آنان در جنگ نرم با الهام‌گیری از رهنمون‌های ولایت فقیه در پی خنثی‌سازی این توطئه‌ها برآمده و با قدرت در راستای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برمی‌دارد.
وی خاطرنشان کرد: باید دست به دست هم بدهیم و برای موفقیت و سربلندی نظام اسلامی تلاش کنیم و حرکت در مسیر ولایت فقیه مهم‌ترین رمز پیروزی و سعادت ایران اسلامی است.