- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

شکست خانگی استقلال مقابل تراکتورسازی

دیدار تیم های استقلال و تراکتورسازی از ساعت ۱۸:۴۵ در ورزشگاه آزادی با حضور بیش از ۹۰ هزار هوادار آغاز شد و در نهایت بانتیجه سه بر دو به سود تراکتورسازی به پایان رسید.
این مسابقه با حمله استقلال به سمت دروازه تراکتورسازی آغاز شد اما بعد از دقایقی دو تیم روند یکسانی داشتند تا اینکه در دقیقه ۲۰ ارسال جباری با ضربه سر فرهاد مجیدی باعث باز شدن دروازه تراکتورسازی شد.
شاگردان امیر قلعه نویی پس از این گل درصدد جبران این گل خورده بر آمدند اما از فرصت خود استفاده نکردند.
در دقیقه ۴۱ سرانجام تراکتورسازی توسط محسن حسینی به گل تساوی رسید و در دقیقه ۴۵+۳ احمد آل نعمه با ضربه سر دروازه استقلال را گشود تا شاگردان قلعه نویی با پیروزی به رختکن بروند.

شروع نیمه دوم با حملات استقلالی ها آغاز شد. تعویض شریفات به تعداد حملات استقلال افزود و این تیم در دقایق متوالی صاحب فرصت شد اما این موقعیت ها را از دست داد.
تلاش استقلال سرانجام در دقیقه ۶۷ نتیجه داد و با اشتباه فاحش محسن حسینی که روی گل اول هم دچار اشتباه شده بود، جباری در موقعیتی تک به تک گل تساوی آبی پوشان را به ثمر رساند.
ادامه مسابقه با حملات دو تیم جریان گرفت. درحالی که بازی افت کرده بود در دقیقه ۸۳ لوپز پرتغالی گل سوم تراکتورسازی را به ثمر رساند تا تیم تبریزی برنده این مسابقه باشد.
قضاوت این دیدار بر عهده محسن ترکی بود. وی از تیم تراکتورسازی به اکبرپور و اسدی و از استقلال به عمران زاده، رحمتی و جاسم کرار کارت زرد نشان داد.
استقلال با این شکست ۱۳ امتیازی ماند و صدر جدول را از دست داد و تراکتورسازی با ۱۵ امتیاز به صدر جدول رسید.

بازیکنان استقلال:
سید مهدی رحمتی، حنیف عمران زاده، مهدی امیر‌آبادی، علی حمودی(۷۲- آرش برهانی)، مجتبی جباری، جاسم کرار، میثم حسینی، فرهاد مجیدی، خسرو حیدری، کیانوش رحمتی، اسماعیل شریفات(۴۹- میلاد میداودی)
سرمربی: پرویز مظلومی

بازیکنان تراکتورسازی:
مهدی ثابتی، احمد آل نعمه، سید محسن حسینی(۷۲- داود دانش دوست)، امیر حسین صادقی، مرتضی اسدی، فرزاد آشوبی، لوپز، احسان حاج صفی(۵۱- توزی)، سیاوش اکبرپور، محمد ابراهیمی، فردین عابدینی
سرمربی: امیر قلعه نویی