- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

کشف ۱۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق توسط سپاه عسلویه

فرمانده سپاه شهرستان عسلویه از دستگیری اعضای یک باند قاچاق کالا در عسلویه به دست نیروهای سپاه پاسداران خبر داد و گفت: ۱۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق از این افراد کشف و ضبط شد.رفعتی [1]

به گزارش «عسلویه نیوز»، خلیل رفعتی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سپاه و بسیج در راستای مقابله با قاچاق حضوری فعال دارد و اجازه هیچ‌گونه تخلف به قاچاقچیان و سودجویان را نمی‌دهیم.

وی از دستگیری اعضای یک باند قاچاق کالا در عسلویه به دست نیروهای سپاه پاسدارن خبر داد و خاطرنشان کرد: این مهم توسط پاسداران و بسیجیان و با همکاری نیروهای امنیتی انجام گرفت.

فرمانده سپاه شهرستان عسلویه افزود: اعضای یک باند قاچاق کالا که قصد توزیع محموله‌ای به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال در استان بوشهر را داشتند پس از شناسایی در چند مرحله توسط نیروهای امنیتی و بسیجی سپاه استان و سپاه خاتم‌الانبیا (ص) شهرستان عسلویه دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

رفعتی گفت: این محموله شامل پنج تن مواد نیروزا، ۲ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه، لپ تاپ، تب لت، شوکرهای الکتریکی، گاز اشک‌آور، قرص‌های تقویت کننده جنسی و انواع مواد محترقه از یکی از شیخ‌نشین‌های حاشیه خلیج فارس وارد عسلویه شده بود که پس از تخلیه و جاسازی در انباری در عسلویه به همت نیروهای سپاه این شهرستان کشف و ضبط شد.

این مسئول عنوان کرد: در این راستا ۱۰ قاچاقچی از استان‌های بوشهر و فارس دستگیر و تحویل مقامات قضایی شده‌اند.

وی افزود: قاچاقچیان قصد داشتند مقادیری از این کالاهای قاچاق را به شهرستان گناوه انتقال دهند که در مسیر شناسایی و دستگیر شدند.