- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

شورای جدید بخش مرکزی انتخاب شدند

“عسلویه نیوز” نمایندگان چهارمین دوره شورای اسلامی با حضور در محل فرمانداری شورای جدید بخش مرکزی شهرستان عسلویه را انتخاب نمودند.شورا [1]

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” با حضور سید محمد احمدپور بخشدار مرکزی شهرستان عسلویه، اعضای هیئت اجرایی بخشداری و نیز نمایندگان چهارمین دوره شورای اسلامی بخش مرکزی با حضور در محل فرمانداری شهرستان عسلویه جهت تعیین اعضای اصلی و علی البدل شورای اسلامی بخش مرکزی این شهرستان آئین رأی گیری برگزار گردید.

در ابتدای این مراسم سید محمد احمدپور بخشدار مرکزی شهرستان عسلویه ضمن خیر مقدم به حاضرین و با گرامیداشت دهه کرامت و تبریک ولادت حضرت معصومه(س) همچنین فرارسیدن سالروز ولادت با سعادت امام رضا(ع) در هفته آینده به جایگاه و نقش اساسی شوراها در جامعه اشاره و خاطرنشان کرد: اعضای شوراهای اسلامی بدانند خدمت گذاری به مردم موهبتی الهی است و باید شکرگذار این نعمت باشند و تمام سعی و تلاش خود را در بررسی و و حل مشکلات تمامی روستاها بکار ببرند.

بخشدار مرکزی به جزئیات انتخاب اعضاء بخش مرکزی اشاره کرد و افزود: شورای بخش مرکزی شامل ۵ نفر عضو اصلی و ۳ نفر عضو علی البدل می باشد که توسط نمایندگان شوراهای اسلامی روستاها انتخاب می شوند.

سید محمد احمدپور افزود: سپس اعضای اصلی شورای بخش مرکزی هیئت رئیسه تشکیل می دهند و دو نفر را برای عضو شورای شهرستان معرفی می کنند شورای شهرستان متشکل از ۳ عضو شورای شهر و ۲ نفر عضو شورای بخش مرکزی می باشد.

در پایان آئین رای گیری برگزار گردید که از جمع نمایندگان آقای ایوب شمسی بعنوان رئیس، عبدالرحمن قاضی بعنوان نائب رئیس،عبدالرحمن مالکی بعنوان خزانه دار و آقایان عباس رضوی و ابراهیم مقیمی بعنوان منشی شورای بخش مرکزی شهرستان عسلویه انتخاب شدند.