- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

سهمیه ویژه کارکنان پارس جنوبی برای تحصیل در دانشگاه پیام نور عسلویه

عسلویه نیوز – جابر قاسمی رئیس دانشگاه پیام نور مرکز بین‌المللی عسلویه بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی سال تحصیلی جدید در دانشگاه بین‌المللی پیام نور عسلویه اظهار داشت: دانشگاه پیام نور واحد بین‌المللی عسلویه در دو سال گذشته رشد چشمگیری داشته و در سال جدید نیز باید با تلاش دسته جمعی برای ارتقای شاخص‌های موجود فعالیت کنیم.
وی افزود: منطقه ویژه پارس جنوبی همکاری بسیار نزدیکی با این دانشگاه داشته و جناب سوری مدیر عامل نیز همه نمونه همکاری را با ما داشته است.
قاسمی از نشست توجیهی دانشجویان دانشگاه پیام نور عسلویه با مدیر عامل پارس جنوبی خبر داد و گفت: نشست توجیهی دانشجویان جدیدالورود این دانشگاه، با حضور موسی سوری مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید برگزار می‌شود و دانشجویان در این نشست ضمن آشنایی با خدمات منطقه ویژه، مسایل و مشکلات خود را نیز انتقال می‌دهند.
رئیس دانشگاه پیام نور مرکز بین‌المللی عسلویه خاطرنشان کرد: در نشست توجیهی دانشجویان جدیدالورود این دانشگاه با مدیرعامل سازمان منطقه ویژه، امام جمعه عسلویه و بخشدار عسلویه نیز حضور خواهند داشت و دانشجویان با قوانین نظام‌های آموزشی آشنا می‌شوند.
وی ادامه داد: حدود ۵۰۰ دانشجو پذیرفته شده از طریق آزمون سراسری و دوره فراگیر در سال جدید تحصیلی در دانشگاه پیام نور مرکز بین‌المللی عسلویه، تحصیلات تکمیلی خود را آغاز می‌کنند.
قاسمی در ادامه با اشاره به آغاز دوره‌های علمی ـ کاربردی در این دانشگاه، یادآور شد: از روز گذشته، دفترچه‌های ویژه رشته‌های علمی ـ کاربردی در اختیار متقاضیان و علاقه‌مندان قرار گرفته است.
وی از سهمیه ویژه کارکنان منطقه پارس جنوبی برای تحصیل در دانشگاه پیام نور عسلویه خبر داد و افزود: با پیگیری‌های انجام شده از سوی مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، برای کارکنان شرکت‌های نفت، گاز و پتروشیمی مستقر در منطقه ویژه پارس، برای حضور در این دوره‌ها، سهمیه ویژه تعریف شده است.
رئیس دانشگاه پیام نور عسلویه بیان داشت: دانشگاه علمی ـ کاربردی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس عسلویه برای سال تحصیلی جدید در نیمه دوم سال جاری در هشت رشته تحصیلی در مقطع کاردانی به صورت پودمانی و بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد.
قاسمی تصریح کرد: با همت و تلاش مسئولان و به‌ویژه مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و بخشدار عسلویه، دانشگاه علمی ـ کاربردی منطقه ویژه در مقطع کاردانی در رشته‌های آتش نشانی و خدمات ایمنی با گرایش اطفای حریق، بهره‌برداری پالایش گاز، حسابداری گرایش دولتی، روابط عمومی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، مدیریت خدمات بندری، مدیریت کسب و کار و نرم‌افزار کامپیوتر دانشجو می‌پذیرد.
وی اضافه کرد: باید برای ارتقای کیفیت کار دانشگاه، همه ما با تمام وجود تلاش کنیم.