- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

تاخیر در راه اندازی بیمارستان هیچ توجیهی ندارد

“عسلویه نیوز” خطیب نماز جمعه شهرستان عسلویه گفت: دیداربا مقام معظم رهبری لذت بخش ترین سفر و دیدار بود / تاخیر در راه اندازی بیمارستان هیچ توجیهی ندارد.

امام جمعه عسلویه [1]
به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” حجه الاسلام هاشمی نژاد امام جمعه شهرستان عسلویه درخطبه نماز جمعه ضمن بیان ویژگی ها و اوصاف مومنین حقیقی ائمه اطهار میلاد فرخنده امام رضا(ع) را تبریک گفت و ویژگی های اخلاقی آن امام همام را برشمرد و نمازگزاران را به تقوای الهی دعوت کرد.

حجه الاسلام هاشمی نژاد به بخشهایی از بیانات مقام معظم رهبری در دیداربا ائمه جمعه کشور اشاره کرد و اظهارداشت: نماز جمعه مسیر را مشخص میکند و نمازگزار جمعه را تا جمعه بعد بیمه میکند. 

امام جمعه شهرستان عسلویه به دیدار ائمه جمعه سراسر کشور با مقام معظم رهبری اشاره و تصریح کرد: دیداربا مقام معظم رهبری لذت بخش ترین سفر و دیدار بود وهنگام زیارت حضرت آقا اشک شوق از چشم همه جاری میشود توفیق یافتیم پشت سرنایب امام زمان نماز بخوانیم انشاالله با فرج آقا این سعادت نیز نصیب گردد تا پشت سر آقا امام زمان (عج) نماز اقامه کنیم.

وی افزود: رهبر انقلاب در دیدار با کارگزاران حج به موضوع اختلاف بین شیعه و سنی اشاره کرد و فرمود اختلاف عقیدتی شیعه وسنی مشکلی ایجاد نمی کند مشکل وقتی پیش می آید که این اختلافات رفتاری شود و به درگیری تبدیل شود دشمنان دنبال این فکر هستند که شیعه و سنی را مقابل هم قراردهند امروزه عامل اختلاف تکفیری ها هستند که اینها نه شیعه ونه سنی را قبول دارند دشمنان اسلام تکفیری ها را علم کرده اند.

درادامه هاشمی نژاد به روز ۲۷ شهریور و درگذشت شاعر بزرگ اهل بیت استاد شهریار اشاره کرد و گفت: ایشان شاعر بزرگی است که مورد عنایت مولا علی(ع) قرارگرفته است و به شعر معروف ایشان علی ای همای رحمت که در وصف حضرت علی (ع) سروده و از اشعارناب زبان فارسی به شمار می رود پی برد.

درادامه خطیب جمعه عسلویه از عدم راه اندازی بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه به شدت انتقاد کرد و تامین اجتماعی مرکز وهیات مدیره را مورد خطاب قرارداد  و تعلل در راه اندازی این بیمارستان غیرقابل قبول دانست وگفت: سه سال هست وعده افتتاح بیمارستان درهفته دولت می دهند اما عملی نمیشود من از مسولین میخواهم کارشان را درست انجام دهند وبه فکر مردم باشند دیگر تاخیر در راه اندازی بیمارستان هیچ توجیهی ندارد. انتهای خبر/ح.ل