- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

گشایش نمایشگاه پاییزه دشتستان در ۸۰ غرفه

“عسلویه نیوز” معاون اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان از گشایش نمایشگاه پاییزه دشتستان در ۸۰ غرفه خبر داد.

به گزارش “عسلویه نیوز” محمدحسین احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت : افزایش سطح رفاه عمومی جامعه رویکردی است که تمامی مسئولان مانند حلقه واحد برای تحقق آن در تلاش هستند و در مسیر تحقق این امر از هر ظرفیت و ابزاری استفاده می‌کنند.

وی افزود: تامین اقلام و کالاهای ضروری و مورد نیاز مردم از عوامل مهمی است که در افزایش سطح رفاه تاثیرگذار است و اداره صنعت، معدن و تجارت به‌عنوان یکی از متولیان اصلی این امر طی ماه‌های اخیر تمام تلاش خود را برای تامین مایحتاج شهروندان دشتستانی به کار گرفته است.

معاون اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی و وسیع در فصول افزایش مصرف مردم رویکردی است که این اداره از طریق آن گام‌های اساسی به‌منظور تامین کالاهای ضروری و مورد نیاز مردم دشتستان برداشته است.

احمدی اظهار داشت: برپایی نمایشگاه پاییزه در شهرستان دشتستان با اولویت توزیع کالاها و اقلام ویژه طرح بازگشایی مدارس از مسائلی است که پیگیری‌ها و رایزنی‌ها در ارتباط با آن صورت گرفته و یکی از مجریان توانمند برگزاری نمایشگاه‌ها در استان مسئولیت برگزاری آن را عهده‌دار است.

وی با اشاره به مشارکت ۸۰ غرفه توزیع کالا در نمایشگاه پاییزه دشتستان عنوان کرد: بر اساس برآوردهای صورت گرفته، نمایشگاه پاییزه دشتستان در ۸۰ غرفه برگزار می‌شود و در این نمایشگاه شاهد توزیع اقلام ویژه طرح بازگشایی مدارس، پوشاک دانش‌آموزی، لوازم‌التحریر، مواد غذایی و اقلام طرح تنظیم بازار خواهیم بود.

این مسئول اظهار داشت: با توجه به هماهنگی‌ها و رایزنی‌های صورت گرفته کالاهای توزیعی در این نمایشگاه با تخفیف ۱۰ تا ۲۰ درصدی نسبت به قیمت عرف کالاهای توزیعی در بازار آزاد در میان تمامی شهروندان دشتستانی توزیع می‌شود و امیدواریم این نمایشگاه همچون نمایشگاه‌های قبل مورد استقبال مردم واقع شود.

معاون اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان عنوان کرد: نمایشگاه پاییزه دشتستان از ۲۵ شهریورماه فعالیت خود را به‌صورت رسمی شروع می‌کند و بر اساس توافق صورت گرفته، به مدت ۱۰ روز شاهد فعالیت این نمایشگاه در سالن ورزشی خیابان فرهنگیان برازجان خواهیم بود.

احمدی با اشاره به احتمال تمدید زمان فعالیت نمایشگاه پاییزه شهرستان دشتستان اظهار داشت: در صورت استقبال شهروندان دشتستانی از نمایشگاه پاییزه توزیع کالا شاهد تمدید زمان فعالیت این نمایشگاه به مدت ۴۸ تا ۷۲ ساعت خواهیم بود.