- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

پذیرش دختران بومی در دانشکده فنی جم

عضو شورای اسلامی شهر جم از پذیرش دختران بومی در دانشکده فنی جم خبر داد.

به گزارش “عسلویه نیوز” معین راستین صبح امروز در نشست مسئولان شهرستان جم اظهار داشت: توسعه مراکز آموزش عالی در این شهرستان از اولویت‌های اساسی است و در این مسیر اهتمام جدی داریم.

وی افزود: افزایش سطح کیفی دانشگاه‌ها امری بسیار مهم است که امیدوار هستیم با تلاش و پیگیری‌های انجام شده شاهد بهبود کیفیت تعلیم و تربیت در دانشگاه‌های این شهرستان باشیم.

عضو شورای اسلامی شهر جم با اشاره به پذیرش دختران بومی در دانشکده فنی جم خاطرنشان کرد: دانشکده فنی مهندسی جم وابسته به دانشگاه خلیج فارس بوشهر، پذیرای دختران دانشجوی بومی است.

راستین تصریح کرد: با پیگیری‌های به‌عمل آمده و در پی سفر ریاست دانشگاه خلیج فارس بوشهر به شهرستان جم، مقرر شد چنانچه دختران دانشجوی جمی که در دانشگاه‌های دولتی روزانه، در یکی از رشته‌های مهندسی کامپیوتر نرم‌افزار و مهندسی صنایع پذیرفته شده‌اند و علاقه‌مند به ادامه تحصیل در شهر خودشان باشند، می‌توانند تحصیلات خود را در دانشکده فنی مهندسی جم با رعایت ضوابط جابه‌جایی انجام دهند.

وی تاکید کرد: بنا به گفته مسئولین دانشگاه خلیج فارس، دانشجویانی مجاز به حضور در دانشکده فنی مهندسی جم هستند که رتبه دانشگاه فعلی آن‌ها هم‌تراز دانشگاه خلیج فارس و یا بالاتر باشد.

عضو شورای شهر جم ابراز امیدواری کرد که با فراهم شدن این امکان، دانشجویان دختر بومی بتوانند با شرایط مناسب‌تری و در شهر خود به ادامه تحصیل بپردازند.

راستین گفت: از همه ظرفیت و امکانات موجود برای بهبود خدمت‌رسانی به شهروندان بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.