- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

جلسه توجیهی‌ مدیران مدارس و مجتمع‌های آموزشی ویژه پروژه مهر در عسلویه برگزار شد

عسلویه نیوز، علی احمدی بعد از ظهر امروز در جلسه توجیهی‌ مدیران مدارس و مجتمع‌های آموزشی ویژه پروژه مهر در عسلویه اظهار داشت: آغاز سال تحصیلی جدید فرصت مغتنمی است تا با بهره‌گیری از پیام ارزشمند مقام معظم رهبری و در راستای نامگذاری سال همت مضاعف و کار مضاعف با استعانت از درگاه خداوند متعال و اهتمام و تلاش مدیران و دست‌اندرکاران آموزش و پرورش، زمینه‌های رشد و شکوفایی دانش‌آموزان و رشد منطقه را فراهم کنیم.
وی با تقدیر از اعضای پروژه مهر عسلویه افزود: ستاد پروژه مهر عسلویه با برنامه‌ریزی، سازماندهی و نظم‌بخشی و هدایت امور در بازگشایی به موقع و مطلوب مدارس توانسته است، گام‌های اساسی و مؤثری بردارد.
رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه عسلویه خاطرنشان کرد: همه اعضای ستاد و کارکنان این اداره باید نهایت تلاش خود را برای افزایش بهره‌وری در منطقه به کار گیرند و در تمام امور از جمله مسایل آموزشی و پرورشی و حتی بهداشتی و ایمنی باید فعالیت کنیم.
احمدی بر تجهیز همه مدارس عسلویه به کپسول آتش‌نشانی تاکید کرد و یادآور شد: بازبینی سرویس‌های بهداشتی و ضرورت وجود صابون مایع و تأمین وسایل خنک‌کننده و وسایل ایمنی نظیر کپسول آتش‌نشانی و … باید در همه مدارس مورد توجه جدی قرار گیرد.
وی افزود: تهیه و توزیع کتب درسی به ویژه در مقطع ابتدایی، هماهنگی با کارشناسان اداره برای رفع مشکلات و تنگناها و برطرف کردن نیازهای اضطراری و فوری مدرسه، ثبت اطلاعات دقیق دانش‌آموزی در سیستم اطلاعاتی و ثبت‌نام اینترنتی از جمله اقدامات ارزشمند ستاد مهر در این بخش بوده است.
این مقام مسئول در ادامه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: با توجه به تقارن بازگشایی مدارس با هفته دفاع مقدس باید از خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران برای حضور در مدارس دعوت کنیم تا فضای معنوی مناسبی را در بازگشایی مدارس فراهم کنند.
احمدی همچنین با اشاره به وظایف مدیران مدارس بیان داشت: زیباسازی و بانشاط کردن فضای داخل و بیرون مدرسه، شعارنویسی مناسب و نصب بنر و تزیین مدرسه و انجام همه امور مدرسه تا پیش از بازگشایی مدارس امری ضروری است که باید مورد توجه و تأکید قرار گیرد.
در ادامه این نشست نیز معاون پرورشی و رئیس کمیته تبلیغات پروژه مهر، مسئول کمیته‌های پشتیبانی، اجرایی و ارزشیابی و همچنین کارشناس ارزیابی و عملکرد توضیحاتی را در مورد برنامه‌های اجرا شده در سه ماه گذشته ارائه کردند.