- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

بخشدار عسلویه از اجرای ۸۰ ویژه‌برنامه دفاع مقدس در عسلویه خبر داد

به گزارش “عسلویه نیوز” عبدالله نادری در نشست مسئولان بخش عسلویه با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید اظهار داشت: همه دستگاه‌ها و نهادها باید برای آغاز سال تحصیلی همکاری کنند تا شاهد فصلی بانشاط در امر تعلیم و تربیت باشیم.
وی افزود: عسلویه در سال گذشته در حوزه آموزش و پرورش موفقیت‌های خوبی داشت که نسبت به سنوات قبل از آن بی‌نظیر بوده است.
بخشدار عسلویه همچنین با اشاره به تقارن آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره ۸ سال دفاع مقدس را گرامی داشت و خاطرنشان کرد: اگر ما دفاع مقدس و یاد شهیدان، ایثارگران و جانبازان را گرامی می‌داریم فقط به خاطر داشتن انگیزه خدایی و الهی آنهاست چون این گونه جنگ‌ها جهاد و عبادت خداوند است.
نادری تصریح کرد:  پس از ۸ سال دفاع مقدس که استعمارگران راه به جایی نبردند به جنگ نرم یا جنگ فرهنگی روی آوردند که آن هم باید با سلاح خاص خودش که همان سلاح بصیرت، آگاهی و علم است با آنها مقابله کرد و جایگاه آموزش و پرورش در این راستا بسیار حائز اهمیت است زیرا پایه و اساس شکل‌گیری هویت فرهنگی دانش‌آموز در کلاس درس و مدرسه است.
بخشدار عسلویه از اجرای ۸۰ ویژه‌برنامه دفاع مقدس در عسلویه خبر داد و اذعان داشت: برنامه‌های متنوعی تدارک دیده شده که در هفته دفاع مقدس با حضور مسئولان و متولیان امر اجرا می‌شود.
نادری در بخش دیگری از سخنانش به تسخیر سفارت اسرائیل در مصر اشاره کرد و آن را یک حرکت انقلابی ارزشمند در مسیر نابودی رژیم صهیونیستی دانست و گفت: همه اینها برگرفته از انقلاب اسلامی و حرکت و ایستادگی امام بزرگوار و ملت در برابر استعمار و رسیدن به استقلال و پیشرفت است.
رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه عسلویه نیز اظهار داشت: همه مسئولان برای موفقیت آموزش و پرورش اهتمام دارند و این امر مایه خوشحالی و افتخار است.
علی احمدی افزود: پیشرفت‌های کمی و کیفی در آموزش و پرورش، افتخارت کسب شده توسط دانش‌آموزان منطقه در عرصه‌های مختلف و انتخاب آموزش و پرورش منطقه عسلویه برای دومین سال متوالی در جشنواره شهید رجایی در بین تمام ادارات و نهادهای شهرستان کنگان در هفته دولت به عنوان دستگاه نمونه در واقع مرهون لطف خداوند منان و همفکری، همیاری و مجاهدت تمام دلسوزان تعلیم و تربیت منطقه عسلویه است.
وی همچنین اهم فعالیت‌های ستاد پروژه مهر ۹۰ که تا این زمان انجام شده و همچنین مسائل و مشکلاتی ابتدای سال تحصیلی را تشریح کرده و خواستار همکاری همه ادارات سطح منطقه بویژه اداره برق، آبفار، بهداشت، شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی شد.
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه عسلویه نیز ضمن تبریک هفته دفاع مقدس به بیان حماسه بزرگ دفاع مقدس در طول ۸ سال پرداخت.
احمد ملکوتی افزود: باید دستاوردهای دفاع مقدس برای نسل جوان و بویژه دانش‌آموزان عزیز تشریح شود تا جوانان با این افتخارات عظیم آشنا شوند.