- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

استخر سرپوشیده کنگان افتتاح شد

در آیینی با حضور استاندار بوشهر، استخر سرپوشیده بندر کنگان افتتاح شد.
به گزارش “عسلویه نیوز”  شب گذشته آیینی با حضور استاندار بوشهر و جمعی از مسئولان استان، استخر سرپوشیده کنگان به طور رسمی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

استاندار بوشهر در این آیین اظهار داشت: خدمت‌رسانی به مردم و ایجاد امکانات رفاهی از اولویت‌های مسئولان در نظام جمهوری اسلامی است و همه باید در این مسیر اهتمام ورزیم.

فریدون حسنوند افزود: افزایش سطح کیفی خدمات و رضایتمندی مردم از مهم‌ترین اولویت‌های مسئولان استان است و باید به گونه‌ای عمل کنیم که سطح کمی و کیفی خدمات افزایش یابد.

وی ادامه داد: گسترش فضاهای ورزشی در مناطق مختلف استان مورد تاکید قرار دارد و در یک‌سال گذشته اقدامات زیربنایی و مهمی در این راستا صورت گرفته است.

استاندار بوشهر بر لزوم استفاده بهینه از استخر سرپوشیده کنگان تاکید کرد و گفت: مسئولان تربیت بدنی باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که همه جوانان و نوجوانان و علاقه‌مندان به ورزش بتوانند استفاده لازم را از این استخر ببرند.

حسنوند خواستار ارائه خدمات رایگان استخر به مردم کنگان شد و افزود: از مسئولان شهرستان انتظار داریم در چند ماه ابتدایی، استفاده از استخر را تسهیل کنند و به صورت رایگان در اختیار مردم قرار دهند و استانداری نیز در تامین بخشی از هزینه‌ها همکاری می‌کند.

وی یادآور شد: در کنگان طرح‌های مهم ورزشی در دست اجرا است که با تلاش مسئولان به‌زودی مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

استاندار بوشهر اظهار داشت: توزیع عادلانه امکانات ورزشی در مناطق مختلف استان مورد تاکید قرار دارد و باید در این مسیر بیشتر تلاش شود.