- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

برای نخستین بار در استان بوشهر/ احداث آب‌نمای موزیکال در عسلویه

به گزارش “عسلویه نیوز” هوشنگ صمصامی در بازدید از طرح های ساحل سازی در بندر عسلویه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عسلویه از مهم‌ترین شهرهای کشور است و بخش عظیمی از تاسیسات نفت و گاز کشور در این منطقه واقع است.
وی افزود: تلاش برای رفع آلاینده‌های زیست‌محیطی از مهم‌ترین اولویت‌های این شهرداری است که انتظار داریم همه مسئولان به ما کمک کنند.
شهردار عسلویه از اجرای طرح‌های مهم عمرانی در عسلویه خبر داد و خاطرنشان کرد: اقدامات انجام شده در یکسال اخیر در عسلویه نسبت به سنوات گذشته رشد قابل توجهی را نشان می‌دهد.
صمصامی از احداث بلوار شهرداری و آسفالت ۸ هزار متر مربعی آن خبر داد و تصریح کرد: برای رفاه و شادابی بیشتر مردم منطقه، علاوه بر آسفالت ۸ هزار متر مربع در دو باند ده‌متری این بلوار، نسبت به نصب حدود ۱۶۰۰ متر سنگ جدول، اجرای ۴۲ پایه برق روشنایی، کاشت ۱۶۰ اصله درخت، ایجاد شش متر پیاده‌رو در دو طرف و دو متر رفوژ وسط نیز اقدام شده است.
وی با بیان اینکه اعتبار هزینه شده برای انجام این پروژه یک و نیم میلیارد ریال بوده یادآور شد: با انجام این طرح و بازگشایی مسیر ساحلی، از این پس شاهد کاهش ترافیک در سطح شهر عسلویه خواهیم بود.
این مسئول همچنین به وجود چند اداره مهم از قبیل شهرداری، دادگاه عمومی، راهنمایی و رانندگی، پایگاه مقاومت و دانشگاه پیام نور در اطراف این خیابان اشاره کرد و بیان داشت: تمهیدات لازم برای ساماندهی خیابان‌ها و معابر شهر با جدیت انجام می‌شود.
صمصامی از آغاز عملیات آماده‌سازی معابر شهرک صدف گفت: ۱۱۰۰ قطعه زمین توسط بنیاد مسکن در اختیار شهروندان و متقاضیان قرار داده شده که البته فاقد آماده‌سازی کوچه‌ها و معابر بوده که در هفته گذشته کلنگ عملیات آماده‌سازی این کوچه‌ها و معابر به زمین زده شد.
وی اعتبار مورد نیاز برای انجام این پروژه را ۱۷۰ میلیون تومان برشمرد و اذعان داشت: اعتبار این طرح از منابع داخلی شهرداری تامین شده و امیدوار هستیم بتوانیم رضایت خاطر شهروندان را فراهم کنیم.
شهردار عسلویه از احداث آب‌نمای موزیکال کودکان در عسلویه خبر داد و افزود: این طرح برای نخستین بار در استان و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در پارک مروارید این شهر به اجرا درآمده است.
صمصامی اضافه کرد: امیدوار هستیم این طرح مهم که موجب نشاط و شادابی کودکان شهر می‌شود در هفته دفاع مقدس سال جاری به بهره‌برداری برسد.
وی بیان داشت: از تمام امکانات و پتانسیل موجود برای رشد و توسعه بندر عسلویه بهره می‌بریم و از تمام مسئولان و مدیران شهرستان نیز انتظار داریم در مسیر عمران و آبادانی این منطقه مهم ما را همراهی کنند.