- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

پنجمین جلسه شورای آموزش وپرورش برگزار شد

“عسلویه نیوز” پنجمین جلسه شورای آموزش وپرورش با حضور بخشداران،مسئولین واعضای شوراهای اسلامی در محل فرمانداری شهرستان عسلویه برگزار شد.
شورای آموزش [1]

به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” سید عبدالحسین رضوی زاده معاون فرماندار ضمن تبریک میلاد ثامن الحجج ،با بیان این مطلب که بازگشایی مدارس یکی از مسائل مهمی است که در تمام کشور به به آن پرداخته میشود گفت: همه ما اگر به جایی رسیده ایم از مدرسه بوده است و خود را مدیون معلمان زحمت کش میدانیم و در رابطه با بازگشایی مدارس دو نامه از استاندار به دست ما رسیده،یکی مربوط به ترافیک و حمل ونقل دانش آموزان ودیگری خدمات شهری وعمرانی و بخش ها ونهادهایی است که در قبال مدرسه وظایفی دارند.

وی افزود: با توجه به اینکه چند روزی تا زمان آغاز سال تحصیلی جدید باقی نمانده است از تمامی نهادها و شرکت های مستقر در منطقه انتظار می رود مشکلات موجود در حیطه آموزش و پرورش را با تعامل و همکاری از میان برداشته شود و شاهد ارتقای سطح تحصیلی دانش آموزان عزیز در سال تحصیلی جدید باشیم.

رضوی زاده افزود: تمامی ارگان ها ازجمله راهور،شهرداری ها، دهیاران و مراکز بهداشت وظیفه دارند که کارهای محول شده را به نحو احسن انجام دهند.

در ادامه اسماعیل احمدی رئیس آموزش و پرورش ضمن تبریک میلاد امام رضا (ع) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس از حاضران در جلسه تشکر کرد و افزود: تقارن جشن شکوفه ها و بازگشایی مدارس با آغازهفته دفاع مقدس ودهه کرامت را باید به فال نیک بگیریم وبه همین منظور برنامه هایی در مدارس تدارک دیده شده است تا دانش آموزان با رشادت ها و جان برکفان ۸ سال دفاع مقدس آشنایی پیدا کنند و ادامه دهنده راه آنها باشند.

احمدی افزود: با توجه به اینکه بحث ما پروژه مهر است و مشکلات ما بایستی به طریقی حل شود لذا از همه مسئولین حاضر در جلسه خواهان کمک به حل این مشکلات وبازگشایی مدارس به نحو احسن هستیم کما اینکه به جرات می توان گفت تعامل و همکاری تمامی شوراها، شهرداری ها و دهیاران با آموزش و پرورش در راستای ارتقای زیرساخت های آموزشی در کشور بی نظیر بوده است و امیدواریم همین روند نیز در آغاز سال تحصیلی جدید به عینه شاهد باشیم.

در پایان اعضای شوراها، دهیاران مطالبی در رابطه با کمبود مدارس،خط کشی جاده ها ونصب علائم رانندگی، ایجاد بعضی از رشته ها از جمله تجربی وریاضی،گرفتن مجوز برای تشکیل کلاس های زیر نرم ازمدیرکل،پیگیری طرح مهر ومهربانی برای کمک به مدارس توسط پتروشیمی ها بیان نمودند و مصوباتی در ۶بند تصویب شد.