- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

“شرکت‌های نفت و گاز یک ریال هم به شهرداری کنگان کمک نکرده‌اند”

شهردار کنگان گفت: شرکت‌های نفت و گاز یک ریال هم به شهرداری کنگان کمک نکرده‌اند.

به گزارش”عسلویه نیوز”  عبدالله حسینی کنگانی شامگاه جمعه در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرداری کنگان اظهار داشت: کنگان دارای ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بسیار زیادی برای رشد و توسعه است و از تمام توان برای این مهم بهره می‌بریم.

وی افزود: استاندار بوشهر توجه ویژه‌ای به حوزه عمران شهری دارد و در سفر اخیر به بندر کنگان نیز ضمن ابراز رضایت از وضعیت عمران شهری، حمایت‌های لازم را از شورا و شهرداری کنگان به عمل آورد.

شهردار کنگان خاطرنشان کرد: توسعه امکانات در مناطق و محلات مختلف بندر کنگان در دستور کار قرار دارد و امیدوار هستیم که رضایت خاطر مردم در نقاط مختلف را فراهم کنیم.

حسینی کنگانی در ارتباط با کمبود امکانات شهرک‌های جدیدالاحداث کنگان تصریح کرد: در مرحله نخست، متولیان احداث شهرک‌ها باید کارهای زیرسازی آن را انجام دهند و قانونا این موضوع به شهرداری مربوط نمی‌شود.

وی اضافه کرد: امکانات را نمی‌توان به شهرک‌هایی که کوچه‌های آن هنوز ساخت و ساز نشده و موضوع آب و برق و گاز و تلفن آن معلوم نیست تزریق کرد.

شهردار کنگان ابراز داشت: استفاده از امکانات برای بهبود وضعیت خیابان‌ها و معابر و همچنین بهبود وضعیت سواحل از جمله اولویت‌های شهرداری کنگان است که انتظار داریم با همکاری سایر دستگاه‌ها و با تلاش دسته‌جمعی محقق شود.

حسینی کنگانی یادآور شد: همکاری شورای اسلامی شهر کنگان با مجموعه شهرداری موجبات رشد و توسعه بندر کنگان شده و امیدوار هستیم این روند تداوم داشته باشد.

شهردار کنگان با بیان اینکه شرکت‌های نفت و گاز یک ریال هم به شهرداری کنگان کمک نکرده‌اند افزود: طی شش سالی که بنده به عنوان شهردار کنگان فعالیت می‌کنم، حتی یک ریال از جانب شرکت‌های منطقه برای عمران شهری به شهرداری کنگان کمک نشده است.

وی گفت: با این وجود برخی‌ها در بوق و کرنا، فریاد پایتخت انرژی و کمک‌های میلیاردی شرکت‌ها به شهرداری کنگان را سر می‌دهند.

حسینی کنگانی بیان داشت: برای رشد این بندر از همه پتانسیل و ظرفیت موجود استفاده خواهیم کرد./