- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

تعلل در راه‌اندازی بیمارستان عسلویه غیرقابل توجیه است

امام جمعه عسلویه گفت: تعلل در راه‌اندازی بیمارستان عسلویه غیرقابل توجیه است.بیمارستان [1]
به گزارش ” عسلویه نیوز” حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد شامگاه یکشنبه در نشست مسئولان عسلویه اظهار داشت: خدمت‌رسانی به مردم از مهم‌ترین و اساسی‌ترین وظایف مسئولان است و هیچ کس نباید در این راستا کم‌کاری کند.

وی افزود: حجم و کیفیت خدمات‌رسانی به مردم باید افزایش یابد و حضور مسئولان در بین مردم و سرکشی به مناطق محروم و دورافتاده امری مهم در رفع معضلات و مشکلات است.

امام جمعه شهرستان عسلویه خاطرنشان کرد: مردم عسلویه انواع و اقسام آلایندگی را تحمل می‌کنند و امراض زیادی دچار شده‌اند که لازم است به وضعیت بهداشتی و درمانی آنها توجه بیشتری شود.

هاشمی‌نژاد تصریح کرد: ایجاد مراکز بهداشتی و درمانی و افزایش امکانات درمانی امری مهم است که در عسلویه مورد غفلت واقع شده و این امر زیبنده نیست.

وی با انتقاد شدید از عدم راه‌اندازی بیمارستان تأمین اجتماعی عسلویه، بیان داشت: تامین اجتماعی مرکز و هیات مدیره تامین اجتماعی کشور باید پاسخگوی این مسئه باشند.

امام جمعه عسلویه، تعلل در راه‌اندازی این بیمارستان را غیرقابل قبول دانست و ابراز داشت: سه سال است که وعده افتتاح بیمارستان در هفته دولت می‌دهند، اما عملی نمی‌شود.

هاشمی‌نژاد متذکر شد: من از مسئولین می‌خواهم کارشان را درست انجام دهند و به فکر مردم باشند بدون تردید تاخیر در راه‌اندازی بیمارستان عسلویه هیچ توجیهی ندارد.

وی در پایان یادآور شد: هم‌اکنون مردم این منطقه برای بسیاری از مسایل بهداشتی و درمانی باید به کنگان و یا بوشهر اعزام شوند و این برای پایتخت اقتصادی کشور قابل قبول نیست.