- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

راه‌اندازی هتل ساحل در بندر کنگان

شهردار بندر کنگان از راه‌اندازی هتل ساحل در بندر کنگان خبر داد.
به گزارش “عسلویه نیوز” عبدالله حسینی‌کنگانی شامگاه یکشنبه در نشست مسئولان کنگان اظهار داشت: کنگان از شهرهای مهم و تأثیرگذار در سطح استان و کشور است و تلاش برای رشد و توسعه این بندر امری مهم است.

وی با اشاره به اعتماد مجدد شورای شهر برای مدیریت شهرداری کنگان افزود: رای هر ۹ نفر اعضای شورا و اعتماد و حمایت کامل اعضای شورا به حقیر مسئولیت را مضاعف‌ کرده و بار مسئولیت و تعهدم به مردم و وکلای آنها در شورای اسلامی بیشتر شده است.

شهردار بندر کنگان تصریح کرد: با توکل به خدا، حمایت و همراهی شورای اسلامی شهر، مسئولین، مردم و مجموعه همکاران پرتلاشم در شهرداری از همه ظرفیت‌ها برای خدمت به همشهریان عزیز و همیشه همراه بهره خواهیم برد.

حسینی‌کنگانی به بخشی از خدمات صورت گرفته در ۶ سال گذشته نیز اشاره و توجه به برنامه‌های فرهنگی و دینی و مشارکت در مراسم دینی و مذهبی و ملی و اجرای چندین خیابان را از جمله این برنامه‌ها برشمرد.

وی بیان داشت: اجرای چند پارک بزرگ تفریحی از جمله پارک ساحلی امام رضا (ع)، پارک ساحلی کوزه‌گری، پارک بزرگ خلیج فارس و همچنین ساحل سازی و اجرای دیوارهای حفاظتی و زیرسازی و آسفالت معابر نیز از دیگر اقدامات مهم این شهرداری است.

شهردار بندر کنگان از راه‌اندازی هتل ساحل در بندر کنگان خبر داد و اذعان داشت: اجرای چند صدهزار متر مربع سنگفرش پیاده‌روها، احداث و راه‌اندازی هتل ساحل شهرداری و حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و  توسعه فضای سبز شهری نیز از دیگر اقدامات اخیر این شهرداری است.

حسینی‌کنگانی متذکر شد: توجه جدی به مبلمان شهری، اهدای زمین به مراکز دینی، آموزشی ، ورزشی، آغاز فاز اول بلوار بزرگ امام حسین(ع)، ارتقای درجه شهرداری، تجهیز پارک‌ها و احیای بوستان‌های محلات، نصب ست‌های ورزشی در اکثر پارک‌ها و افزایش خدمات و امکانات در حوزه خدمات شهری نیز از خدمات قابل توجه این مدیریت است.

وی اضافه کرد: اجرای پل‌های ماشین‌رو، هدایت آب‌های سطحی، اصلاح تقاطع‌های هندسی، نصب پل عابر پیاده و دروازه قرآن، احداث چمن مصنوعی و … نیز از مهم‌ترین اقدامات شهرداری کنگان است.

شهردار بندر کنگان در ارتباط با برنامه‌های آینده شهرداری نیز گفت: برنامه‌های مدون و کارشناسی شده‌ای پیش‌بینی شده که پس از نهایی شدن اعلام خواهد شد.