- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

احداث خانه پدر شهید توسط بسیج سازندگی سپاه عسلویه

به همت بسیج سازندگی سپاه عسلویه خانه پدر شهید زارعی در هفته دفاع مقدس افتتاح شد.خلیل رفعتی [1]

به گزارش “عسلویه نیوز” فرمانده سپاه عسلویه عصر امروز در این آیین اظهار داشت: پیروی و لبیک گفتن به منویات مقام معظم رهبری در کمک‌رسانی و محرومیت‌زدایی در مناطق محروم و دور افتاده از اهداف بسیج سازندگی سپاه عسلویه است.

خلیل رفعتی افزود: دلاوری‌های جوانان در هشت سال دفاع مقدس بیانگر ولایت‌مداری این عزیزان است که ما باید قدردان خانواده‌های شهدا باشیم.

وی اضافه کرد: منزل پدر این شهید بزرگوار در فروردین ماه ۱۳۹۲ توسط بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه عسلویه و با همکاری مدیرعامل و پایگاه پتروشیمی پارس کار خود را آغاز کرد.

رفعتی عنوان کرد: این بنا به زمینی به مساحت ۸۰ متر مربع در قالب یک اتاق خواب و یک اتاق پذیرایی و سرویس بهداشتی و حمام و آشپزخانه احداث شده که این کار کوچکی برای این خانواده شهید است.

فرمانده سپاه عسلویه ابراز داشت: بسیج و سپاه از ابتدای شکل‌گیری تاکنون در راستای رشد و پیشرفت نظام اسلامی همت داشته‌اند و به فضل خدا به موفقیت‌های خوبی نیز رسیده‌اند.

رفعتی یادآور شد: امروز دشمنان به دنبال زیر سئوال بردن ارزش‌ها و معنویات و جدا کردن نسل جوان از فرهنگ بسیجی هستند که باید در برابر تهدیدات نرم دشمنان ایستادگی کنیم.

وی اضافه کرد: حرکت در مسیر ولایت فقیه رمز موفقیت و عزتمندی ایران اسلامی است و همه باید با وحدت و همدلی در این مسیر گام برداریم.