- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

پخش زنده سخنرانی رئیس جمهور از ۴ شبکه

سخنرانی رییس جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل به طور زنده از شبکه‌های خبر، پرس تی‌وی، العالم و رادیو ایران پخش می‌شود.

به گزارش فارس، «حسن روحانی» رییس جمهور کشورمان امشب (سه شنبه شب-۲ مهرماه) در شصت و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک سخنرانی خواهد کرد.

این نخستین سخنرانی روحانی در این نهاد بین المللی است و رسانه‌های خبری از سراسر جهان قصد دارند تا سخنرانی وی را به طور مستقیم و زنده به جهان مخابره کنند.

در این میان شبکه‌های تلویزیونی خبری ایران نیز برنامه ریزی کرده‌اند تا این سخنرانی مهم را به طور زنده برای مخاطبان خود و بویژه هموطنان پخش کنند.

از این رو، شبکه خبر این سخنرانی را به طور زنده برای مخاطبان فارسی زبان در داخل و خارج پخش می‌کند، شبکه پرس تی وی به زبان انگلیسی و شبکه العالم برای مخاطبان عرب زبان این سخنرانی را پوشش خواهد داد. شبکه رادیویی ایران نیز این مراسم را برای مخاطبان خود پخش خواهد کرد.

به گفته حمیدرضا عمادی مدیر اتاق خبر شبکه پرس تی وی، دو نفر در نوبت صبح مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی خواهند کرد و رییس جمهوری ایران پنجمین سخنران نشست بعد از ظهر است و در صورتی که سخنرانان فرصت ۲۰ تا ۳۰ دقیقه‌ای در نظر گرفته شده برای هر کدام را رعایت کنند، سخنرانی دکتر روحانی حدود ساعت ۱۱:۳۰ امشب به وقت تهران آغاز می‌شود.

رییس جمهوری اسلامی ایران شامگاه دوشنبه وارد فرودگاه جان اف کندی نیویورک شد و قرار است علاوه بر سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل، در اجلاس ویژه خلع سلاح هسته‌ای و اجلاس وزیران خارجه کشورهای عضو جنبش عدم تعهد نیز سخنرانی کند.