- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

۵ سرباز نمونه عسلویه تجلیل شدند

“عسلویه نیوز” در آیینی با حضور مسئولان پنج سرباز نمونه عسلویه تجلیل شدند.سرباز [1]

به گزارش “عسلویه نیوز” فرمانده منطقه چهارم ندسا در گفتگو با خبرنگاران در این آیین اظهار داشت: از این فرصت بسیار ارزشمند سربازی اسلام استفاده کنید و به خود سازی بپردازید و تلاش کنید تا انتظار امام خامنه‌ای از جوانان یعنی تحصیل، تهذیب و ورزش را محقق کنید.

محمد بادین افزود: سربازان باید قدر و شان خود را در پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی بدانند که این فرصت جوانی و دفاع آرمان‌ها بسیار اندک است.

وی به خاطره‌گویی در مورد هشت سال دفاع مقدس پرداخت و گفت: در دفاع مقدس، سربازان هم سهم به سزایی داشته‌اند و اگر از خود گذشتگی و ایثارگری این سربازان نبود دفاع خوب صورت نمی‌گرفت.

این مسئول بیان کرد: امروز نظام اسلامی در مسیر رشد و بالندگی در حرکت است و روز به روز شاهد موفقیت‌های بیشتر نظام اسلامی هستیم که امیدوار هستیم این روند تداوم یابد.

بادین اضافه کرد: حرکت در مسیر ولایت و رهبری رمز موفقیت نظام اسلامی و باید با وحدت و همدلی در راستای رشد و اعتلای نظام اسلامی حرکت کنیم.

وی یادآور شد: بسیج و سپاه در چند سال اخیر در راستای موفقیت‌های نظام اسلامی نقشی تاثیرگذار داشته‌اند و بخش مهمی از موفقیت نظام مرهون خدمات بسیجیان است.

در این مراسم باشکوه از پنج نفر از سربازان نمونه عسلویه تجلیل به عمل آمد.