- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

پارس جنوبی میزبان اردوهای راهیان نور می‌شود

“عسلویه نیوز” معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام جعفر صادق(ع) بوشهر گفت: پارس جنوبی میزبان اردوهای راهیان نور می‌شود.
راهیان نور [1]
به گزارش “عسلویه نیوز”  نصرالله غزنوی شامگاه چهارشنبه در آیین گرامیداشت هفته دفاع مقدس در پارس جنوبی اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان است.

وی بر لزوم گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه در بین نسل جوان تاکید کرد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام جعفر صادق(ع) بوشهر از ایجاد اردوی راهیان نور ویژه بازدید از پالایشگاه‌ها و تاسیسات عظیم پارس جنوبی در آینده نزدیک خبر داد.

غزنوی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های دشمن برای مهار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، جنگ تحمیلی بود که با رهبری مدبرانه امام خمینی (ره) و تلاش و ایمان رزمندگان این توطئه و نقشه آنها خنثی شد.

وی در ادامه با اشاره به بمباران جزیره خارگ استان بوشهر در تمام دوران دفاع مقدس ابراز داشت: مقاومت جزیره خارگ و تلاش برای صادرات نفت و عدم وقفه در صادران نفت حتی یک روز موجب شد که امروز این جزیره یکی از مکان‌های بازدید کاروان‌های راهیان نور است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام صادق(ع) در ادامه با بیان اینکه امروز تمام ایرانیان به ایرانی بودن خود افتخار می‌کنند تصریح کرد: این افتخار به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا و ایثارگری جانبازان و آزادگان و دعای خیر اولیا خدا و مردم به‌دست آمده است.

غزنوی اضافه کرد: از همه توان و ظرفیت موجود برای تقویت معنویت و اخلاق اسلامی در جامعه بهره می‌بریم و تلاش می‌کنیم به ویژه در ترویج فرهنگ دفاع مقدس همت کنیم.

وی، خواستار همکاری همه مسئولان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه شد.