- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

راه‌اندازی یک حوزه و ۵ پایگاه بسیج در پارس جنوبی

“عسلویه نیوز” فرمانده سپاه عسلویه از راه‌اندازی یک حوزه و پنج پایگاه بسیج در پارس جنوبی خبر داد.
بسیج [1]
به گزارش “عسلویه نیوز” خلیل رفعتی شامگاه چهارشنبه در آیین گرامیداشت هفته دفاع مقدس در پارس جنوبی اظهار داشت: هفته دفاع مقدس فرهنگ بی‌نظیری است و برای همگان و همیشه کارآئی دارد و باید گرامی داشته شود.

وی افزود: شهدا نقش بسیار مهمی در تثبیت نظام اسلامی داشته‌اند و بدون تردید تحولات و اثراتی که ایران در طول ۳۴ سال عمر با برکت انقلاب در سطح منطقه و جهان داشته از وجود شهدا است.

فرمانده سپاه عسلویه خاطرنشان کرد: شرایطی که در حال حاضر موجب عزت و سربلندی ایران اسلامی در جهان شده به‌خاطر شهامت، شجاعت و مسیری است که شهدا برای ما ایجاد کردند و نتیجه آن انقلاب‌های منطقه‌ای است.

رفعتی گفت: امروز همه موظف هستیم در راستای ترویج فرهنگ اصیل اسلامی و قرآنی و گسترش فرهنگ دفاع مقدس اهتمام ورزیم.

فرمانده سپاه عسلویه با تاکید بر اهمیت راه‌اندازی پایگاه‌های بسیج در پالایشگاه‌های پارس جنوبی گفت: هدف از حضور بسیج در پالایشگاه‌های پارس جنوبی کمک به افزایش تولید و بهره‌وری است.

وی در ادامه با اشاره به ارتقا پایگاه مقاومت بسیج حضرت مهدی (عج) به حوزه افزود: به علت حضور بیش از ۸ هزار نفر در شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، این شرکت از این پس دارای یک حوزه و ۵ پایگاه خواهد بود.

رفعتی در پایان ابراز داشت: بسیجیان عسلویه همواره در راستای اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی و در مسیر ولایت فقیه حرکت کرده‌اند و به فضل خدا این روند تداوم خواهد داشت.