- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

بیشترین تولیدات پارس جنوبی در اوج تحریم‌ها رقم خورد

“عسلویه نیوز” مدیرعامل مجتمع گازی پارس جنوبی گفت: بیشترین تولیدات پارس جنوبی در اوج تحریم‌ها رقم خورد.
پارس جنوبی5 [1]
به گزارش “عسلویه نیوز”  علی‌اکبر شعبان‌پور ظهر امروز در آیین ویژه‌برنامه‌ بزرگ‌داشت هفته‌ دفاع مقدس در محل نمازخانه‌ امام علی(ع) پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی اظهار داشت: پاسداشت ایثارگری رزمندگان دفاع مقدس امری لازم است و همه موظف هستیم در این مسیر اهتمام ورزیم.

مدیرعامل مجتمع گازی پارس جنوبی خاطرنشان کرد: همان‌طور که مردم ما از میدان جنگ تحمیلی با پیروزی بیرون آمدند و نگذاشتند یک وجب از خاک این مملکت جدا شود، امروز هم جوانان ما در مجتمع گاز پارس جنوبی به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های جهان از میدان تحریم‌ها سربلند بیرون آمده‌اند.

وی افزود: این‌که ما در سال گذشته و در اوج تحریم‌ها بیش‌ترین تولید و بیشترین استفاده از محصولات شرکت‌های داخلی را داشته‌ایم، تنها و تنها به برکت انقلاب اسلامی و هشت سال رشادت رزمندگان اسلام است

شعبان‌پور با اشاره به اهمیت بسیج خاطرنشان کرد: بسیج باید همواره حفظ شود و ما ارتباط‌مان را با آن به خوبی حفظ کنیم چون بسیج سنگر هماهنگی، یکپارچگی و کمک به مجموعه برای برداشت حداکثری و تولید پایدار از مخزن مشترک است.

وی یادآور شد: تکریم رزمندگان و ایثارگران امری مهم و لازم است و در هر شرایطی باید در این مسیر اهتمام ورزیم و نباید در پاسداشت ارزش‌ها کوتاهی کنیم.

شایان ذکر است در پایان مراسم نماهنگی در زمینه معرفی و تشریح فعالیت‌های متنوع پایگاه مقاومت بسیج حضرت مهدی(عج) مجتمع گاز پارس جنوبی برای حاضرین در مراسم به نمایش درآمد./فارس