- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

برگزاری یادواره شهدای زنان ایثارگر در شهرستان عسلویه

“عسلویه نیوز” محمد اسلامی‌نژاد گفت: زنان ایثارگر ما در دوران هشت سال دفاع مقدس دوشادوش مردان در خط حمله انجام ماموریت می‌کرده‌اند که باید از فداکاری و ایثارگری آنها تجلیل شود.
شهید زن [1]
به گزارش “عسلویه نیوز” جانشین سپاه خاتم‌الانبیا(ص) عسلویه پیش از ظهر امروز در آیین بزگداشت شهدای زنان ایثارگر و شهیده سید طاهره هاشمی در حسینیه یادگار امام (ره) بیدخون اظهار داشت: فرهنگ ایثار و شهادت و در یک کلام فرهنگ بسیجی بودن هنوز هم در میان جامعه زنان ما موج می‌زند، بانوانی که امروز هم گوش به فرمان ولایتند تا در هر صحنه‌ای که او حکم کنند استوار قدم بردارند و حماسه خلق کنند.

محمد اسلامی‌نژاد به مقایسه جنگ هشت سال دفاع مقدس با جنگ نرم دشمن پرداخت و گفت: زنان ایثارگر ما در دوران هشت سال دفاع مقدس دوشادوش مردان در خط حمله و کمک‌های پشتیبانی و امداد و نجات انجام ماموریت می‌کرده‌اند که باید از فداکاری و ایثارگری آنها تجلیل شود.

وی تصریح کرد: پیروزی رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس مرهون ایمان به خدا و روحیه شهادت طلبی و پیروی از ولایت فقیه است که باید قدر این نعمت را بدانیم.

اسلامی‌نژاد در ادامه به مسائل منطقه اشاره کرد و یادآور شد: دلیل شکست برخی از جریانات در این بیداری اسلامی در منطقه نداشتن رهبری واحد بود و ما باید با پیروی از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب موجبات پیشرفت جامعه اسلامی را فراهم بیاوریم.

وی ابراز داشت: امروز همه باید در راستای آشنایی نسل جوان و نوجوان با آرمان‌ها و ارزش‌های دوران دفاع مقدس اهتمام ورزیم و نباید هیچ فرصتی را هدر دهیم.