- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

اقتدار پدافند هوایی دشمن را مرعوب و وحشت‌زده کرده است

فرمانده پدافند شهید نتاج بندر سیراف خاطرنشان کرد: اقتدار نیروهای مسلح به‌ویژه پدافند هوایی دشمن را مرعوب و وحشت‌زده کرده است.

به گزارش”عسلویه نیوز”  قادر جوکار شامگاه پنج‌شنبه در دیدار با امام جمعه شهرستان کنگان اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت و ازخودگذشتگی رزمندگان و ایثارگران عزیز است و گرامیداشت این ایام امری لازم است.

وی افزود: امروز شاهد موفقیت‌های بی‌نظیری در کشور هستیم که بدون تردید بخش عظیمی از موفقیت و سربلندی و اقتدار این نظام مرهون شهدا و ایثارگران است.

فرمانده پدافند شهید نتاج بندر سیراف خاطرنشان کرد: اقتدار نیروهای مسلح به‌ویژه پدافند هوایی دشمن را مرعوب و وحشت زده کرده است.

جوکار با اشاره به نقش پدافند هوایی در دفاع مقدس افزود: پشتیبانی به‌موقع و مطلوب لجستیکی تجهیزات پیچیده پدافند نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از اقدامات برجسته و غرور آفرین این نیرو در حفظ و تداوم توان رزمی ـ هوایی کشور بود.

امام جمعه شهرستان کنگان نیز ابراز داشت: امروز شهرستان‌های کنگان و عسلویه یکی از مهم‌ترین نقاط راهبردی و قلب تپنده اقتصاد کشور است.

حجت‌الاسلام محمود محمودی اضافه کرد: بخش قابل توجهی از پیشرفت‌های کشور در حوزه صنعت در این منطقه به دلیل اقتدار و آمادگی و هوشیاری نیروهای مسلح منطقه به‌ویژه پدافند شهید نتاج بندر سیراف در ایجاد امنیت برای کار و فعالیت و رونق اقتصادی به دست آمده است.

وی بیان کرد: باید روحیه بسیجی را در خود تقویت کنیم و جوانان را با آموزه‌های دوران دفاع مقدس آشنا کنیم تا دشمن جرات تجاوز به ایران اسلامی را نداشته باشد.

/فارس