- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

آمریکایی‌ها باید حق مسلم هسته‌ای ما را به رسمیت بشناسند

“عسلویه نیوز” امام جمعه عسلویه گفت: آمریکایی‌ها باید حق مسلم هسته‌ای ما را به رسمیت بشناسند.
امام جمعه [1]
به گزارش “عسلویه نیوز” حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه با تقدیر از مواضع اصولی رئیس جمهور در مقر سازمان ملل اظهار داشت: مواضع و دیدارها و ملاقات‌های دکتر روحانی در سازمان ملل قابل تقدیر است.

وی با اشاره به سخنان رئیس جمهور آمریکا در مورد ایران افزود: لحن سخنان اوباما تا حدود زیادی مثبت‌تر از گذشته بود که البته باید مواظب باشیم چرا که اینها(آمریکا) گرگ هستند و نمی‌توان به آمریکایی‌ها اطمینان کرد.

امام جمعه عسلویه خاطرنشان کرد: در زمینه بهره‌مندی ایران از حق مسلم هسته‌ای، آمریکایی‌ها باید عملا حقوق مسلم ما را به رسمیت بشناسند و مذاکرات را با نتیجه درست خاتمه دهند.

هاشمی‌نژاد در ادامه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس ابراز داشت: امروز موفقیت این نظام به دلیل پایمردی و رشادت رزمندگان در دفاع مقدس است.در عسلویه برنامه‌های بسیار خوبی اجرا شد که نمایشگاه بهشت خاکی و رژه نیروهای مسلح از باکیفیت‌ترین برنامه‌ها بود.

امام جمعه عسلویه با تجلیل از حضور بسیجیان در مراسمات هفته دفاع مقدس افزود: بسیجیان بازوان ارزشمند نظام اسلامی هستند و حضور عزیزان بسیجی همانند همیشه چشمگیر بود.

هاشمی‌نژاد به سالروز شکست حصر آبادان اشاره کرد و گفت: با دلاورمردی رزمندگان در عملیاتی با رمز « نصر من‌الله و فتح قریب» شاهد شکسته شدن حصر آبادان بودیم که لازم است از رزمندگان عزیز تجلیل کنیم.

وی به ۷ مهر سالروز شهادت سرداران سپاه اسلام، شهیدان فکوری، فلاحی، نامجو، کلاهدوز و جهان‌آرا اشاره کرد و اظهار داشت: همواره باید یاد این عزیزان را گرامی بداریم.

امام جمعه عسلویه همچنین با گرامیداشت سالروز شهادت شهید هاشمی‌نژاد از وی به عنوان دانشمندی انقلابی و مجاهد و امین امام راحل یاد کرد.

هاشمی‌نژاد همچنین با اشاره به ۹ مهر سالروز همبستگی با کودکان فلسطینی خواستار حمایت مجامع بین‌المللی از این کودکان شد.