- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

تغییرات مدیریتی در استان از زبان شنبدی معاون سیاسی استانداری بوشهر

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: در راستای تغییرات و تقویت حوزه‌های اجرایی به ویژه در بخشداری‌ها با توجه به تغییراتی که در سطح معاونان فرمانداری در حال اتفاق است با ابلاغ اخیر وزارت کشور چهار فرمانداری در سطح استان بوشهر با دو معاونت اداره می‌شوند.

به گزارش “عسلویه نیوز” به نقل از جنوب پرس محمد حسن شنبدی اظهار داشت: فرمانداری‌های دیلم، تنگستان، دشتی و دیر تا پایان مهر ماه جاری دو معاونه می‌شوند.
معاون استاندار بوشهر در پاسخ به این سوال که آیا گزینه شما  برای مدیریت ارشد شهرستان کنگان از بین فرمانداری‌ها است یا خیر، گفت: با توجه به اینکه حکم تبرکی به عنوان مدیر کل اقتصادی استانداری بوشهر امضا شده گزینه مورد نظر که از فرمانداران سابق نیز هست به وزارت کشور معرفی شده چنانچه حکم وی صادر شود در نخستین فرصت فرماندار کنگان را معرفی می‌کنیم.
شنبدی خاطرنشان کرد: با توجه به ادغام وزارتخانه‌ها تغییراتی نیز در حوزه مسکن، راه، تعاون، کار و تامین اجتماعی داریم که در شرف تصمیم گیری هستیم و پس از بازگشت وزرا تصمیم نهایی تا دو هفته دیگر گرفته می‌شود.
وی در پاسخ به این سوال که آیا مهندس مقاتلی مدیر کل مسکن و شهرسازی استان به استانداری منتقل می‌شود، گفت: دقیقا مشخص نیست و تصمیم نهایی تا دو هفته دیگر گرفته می‌شود.
رئیس ستاد انتخابات استان بوشهریادآور شد: نخستین نشست ستاد انتخابات استان با حضور فرمانداران، بخشداران و حوزه‌های اجرایی در استان بوشهر برگزار می‌شود و آموزش به عنوان یک امر مهم در اولویت کاری ستاد انتخابات قرار می‌گیرد.
وی در بخش دیگری از این گفت و گو ادامه داد: امروز توفیق دولت احمدی نژاد هم در راستای تبعیت، تاسی، آموزه‌های برگرفته از مدل مدیریتی دفاع مقدس است.
شنبدی افزود: اگر دکتر احمدی نژاد به نمایندگی از ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی در اجلاس سازمان ملل در نیویورک با اعتماد به نفس فریاد حق طلبانه و عدالت محوری را سر می‌دهد و استکبار جهانی را در خانه استکبار محکوم  و مطالبات دنیای اسلام را دنبال می کند این ناشی از مدل مدیریتی هشت سال دفاع مقدس است.
وی از جوانان خواست از جوانان دوران دفاع مقدس الگو بگیرند.
شنبدی حضور جوانان در مساجد و کانون‌های فرهنگی را مورد تاکید قرارداد و گفت: امروز ما به جوانانی همچون شهید فهمیده و شهید صافی از شهرستان جم نیاز داریم و شما می‌توانید نظیر شهید فهمیده و شهید صافی در خط مقدم جبهه فرهنگی باشید و امروز خط جوان و جوانان ما عشق به اهل بیت، امام عصر(عج) و عشق به ولایت و تبعیت از ولایت مطلقه الهی است.