- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

اجرایی شدن پروژه‌های مصوب سفر مقام معظم رهبری به عسلویه

عسلویه نیوز” مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی از اجرایی شدن پروژه‌های مصوب سفر مقام معظم رهبری به عسلویه خبر داد.

به گزارش “عسلویه نیوز” سید پیروز موسوی صبح امروز در نشست با مدیر حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور در عسلویه اظهار داشت: پارس جنوبی منطقه عملیاتی و مهم در صنعت نفت کشور است و توسعه و تکمیل فازهای مختلف پارس جنوبی از مهم‌ترین اولویت‌های صنعت نفت است.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به عسلویه افزود: سفر رهبر فرزانه انقلاب در ۸ فروردین سال جاری، برگ زرینی بر تاریخ پر افتخار صنعت نفت و به ویژه حوزه عملیاتی پارس جنوبی به عنوان پیشران توسعه این صنعت عظیم بود به گونه‌ای که به جرات می‌توان سفر معظم‌له را بهترین ارمغان به تمامی تلاشگران صنعت نفت برشمرد.
موسوی از اجرایی شدن پروژه‌های مصوب سفر مقام معظم رهبری به عسلویه در آینده نزدیک خبر داد و خاطرنشان کرد: ۲۴ میلیارد تومان اعتبار برای عملیاتی شدن پروژه‌های تعریف شده، اختصاص یافته است.
وی یادآور شد: سفر مقام معظم رهبری در سال جهاد اقتصادی موجب عملیاتی شدن اندیشه جهاد اقتصادی در سطح منطقه ویژه پارس شد؛ کارکنان صنعت نفت سال جهاد اقتصادی را با تشریف فرمایی معظم‌له آغاز کردند و با قدوم مبارک رهبر فرزانه انقلاب علاوه بر افزایش عزم و اراده ملی، شاهد همت مضاعف و امیدواری و دلگرمی در بین تمام مدیران و کارکنان صنعت نفت کشور در این منطقه بودیم.
مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی ادامه داد: برای توسعه پر شتاب پارس جنوبی در سال جهاد اقتصادی از تمام توان و کوشش مجموعه مدیران و کارکنان صنعت نفت استفاده کردیم و این موجب افزایش روحیه تعامل و همکاری بین تمام شرکت‌ها و بخش‌های مختلف مدیریتی در سطح پارس جنوبی و استان بوشهر شده است.
موسوی گفت: در سال جاری رویکرد و محوریت عملکرد مدیران در تمام حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، علمی و اجرایی، تحقق اهداف بلند صنعت نفت در چارچوب جهاد اقتصادی تعریف و تعیین شده است.
وی اضافه کرد: در این زمینه با عزمی راسخ و با حفظ انسجام و هماهنگی، بین تمام سطوح مدیریتی، گام‌های موثری برداشته‌ایم.
مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی تصریح کرد: با رهنمودهای مقام عظمای ولایت و تلاش‌های دولت خدمتگزار و راهبردهای وزیر نفت، زمینه‌های پیشرفت و تعالی در تمام بخش‌های صنعت نفت، گاز و پالایش و پتروشیمی فراهم شده است.
موسوی بیان داشت: در عرصه صنایع بالادستی و پایین‌دستی در منطقه ویژه پارس نیز سرمایه‌گذاری‌های چشمگیری انجام شده و با توجه به تلاش مجموعه صنعت نفت برای جهاد اقتصادی، فعالیت‌های توسعه بخش صنعت نفت در حوزه‌های یاد شده در حال انجام است.
وی افزود: در سال جهاد اقتصادی باید دست به دست هم بدهیم و با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود در مسیر سربلندی پارس جنوبی حرکت کنیم.