- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

پژوهش‌های کاربردی در مدارس عسلویه تقویت می‌شوند

عسلویه نیوز” بخشدار عسلویه گفت: پژوهش‌های کاربردی در مدارس عسلویه تقویت می‌شوند.

به گزارش “عسلویه نیوز” عبدالله نادری بعد از ظهر امروز در همایش “عرش‌نشینان سلام” در بندر عسلویه اظهار داشت: عسلویه پایتخت انرژی کشور است و باید نسبت به توسعه زیرساخت‌های فرهنگی این منطقه اهتمام بیشتری صورت گیرد.
وی افزود: تقویت مدارس و حمایت از دانش‌آموزان امری مهم و ضروری است و همه مسئولان باید در این راستا تلاش کنند.
بخشدار عسلویه از تلاش‌های اداره آموزش و پرورش منطقه عسلویه و دانش‌آموزان به دلیل برگزاری این همایش ارزشمند قدردانی کرد و خواستار الگوگیری همه دانش‌آموزان از این حرکت خود جوش دانش‌آموزی شد.
نادری تصریح کرد: امروز شاهد عزت ایران در دنیا هستیم و این عزت و سر افرازی در دنیا و پیشرفت همه جانبه در کشور و بیداری اسلامی در جهان را به واسطه مجاهدت ملت بزرگ ایران، خون شهدا، تلاش ایثارگران و نقش موثر ولایت و رهبری داریم.
وی در ادامه با بیان نقش دانش‌آموزان و تاثیرگزاری آنان در سال‌های دفاع مقدس اذعان داشت: امروز هم از دانش‌آموزان انتظار می‌رود محکم و استوار در مقابل دشمنان بایستند تا شاهد سربلندی کشور باشیم.
بخشدار عسلویه بر لزوم تقویت پژوهش در مدارس تاکید کرد و گفت: پژوهش‌های کاربردی در مدارس عسلویه تقویت می‌شوند و مسئولان این بخش همه نمونه همکاری را در این راستا انجام می‌دهند.
رئیس آموزش و پرورش عسلویه نیز با بیان اینکه همه حضار به عشق شهدا و مقام والای آنها در این همایش حضور پیدا کرده‌اند اظهار داشت: ما باید قدر این دستاوردها و ارزش‌های بدست آمده در هشت سال دفاع مقدس را بدانیم.
علی احمدی گفت: هدف از اجرای این همایش‌ها و برنامه‌ها در مرحله اول مطالبات مقام معظم رهبری در ارتباط با تربیت دانش‌آموز تراز ایرانی، یعنی دانش‌آموزی است که تمامی خصوصیات یک دانش‌آموز ایرانی و دینی و اسلامی را داشته باشد.
وی اضافه کرد: هدف دوم این همایش نیز حفظ فضای معنوی و الگوسازی از شهدا و هدف سوم نیز تاثیر گروه همسالان است.
امام جمعه موقت عسلویه نیز ضمن تبریک هفته بزرگداشت دفاع مقدس، ارزش‌های معنوی دفاع مقدس و سرافرازی انقلاب را از سه دیدگاه “جهاد فی‌سبیل‌الله”، “شهادت در راه خدا” و “علم و آگاهی” تشریح کرد.
حجت‌الاسلام محمد بحرینی افزود: باید نسبت به گسترش معنویت در بین نسل جوان اهتمام ورزیم.
در انتهای این همایش نیز تابلو یادمان شهدا که برای تامین هزینه درمان کودکان سرطانی محک به مزایده گذاشته بود توسط سرپرست مدیریت منطقه پارس یک به مبلغ هشت میلیون ریال خریداری شد.