- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

بیرق شهدا به زمین نخواهد افتاد

سردار دوران دفاع مقدس با اشاره به لزوم تداوم راه شهدا گفت: بیرقی که شهدا بعد از خود به دست ما داده‌اند به زمین نخواهد افتاد و ملت ایران با تبعیت از ولایت فقیه مسیر شهدا را تداوم می‌بخشند. [1]

به گزارش “عسلویه نیوز”سید احمد حاج‌قاسمی پیش از ظهر امروز در جمع بسیجیان دشتستان با اشاره به اهمیت دفاع مقدس و لزوم گسترش فرهنگ ایثار و شهادت اظهار داشت: امروز شاهد اقتدار نظام اسلامی در تمام عرصه‌ها هستیم و این مرهون دفاع مقدس است.

وی افزود: جنگ تحمیلی از سخت‌ترین جنگ‌های تاریخ بود ولی ملت ما با دفاعی جانانه به دنیا نشان داد که از هیچ کس نمی‌ترسیم چون که از تبار علی(ع) و زهرا (س) و حسین(ع) هستیم.

این سردار دوران دفاع مقدس خاطر نشان کرد: در جنگ هشت ساله علیه ایران اسلامی، تمام دنیا در برابر ایران قرار گرفتند و در واقع ایران یک‌تنه در برابر کشورهای مختلف ایستاد و شاهد موفقیت نظام اسلامی در این نبرد بودیم.

حاج‌قاسمی تصریح کرد: غرب و آمریکا با تمام توان در برابر ایران قرار گرفته‌اند و از نظر تبلیغاتی و رسانه‌ای نیز به مقابله با نظام ایستادند.

وی با اشاره به لزوم تداوم راه شهدا اذعان داشت: بیرقی که شهدا بعد از خود به دست ما داده‌اند به زمین نخواهد افتاد و ملت ایران با تبعیت از ولایت فقیه مسیر شهدا را تداوم می‌بخشند.

این سردار دفاع مقدس با اشاره به تبلیغات دشمنان در برابر ایران گفت: رژیم صهیونیستی و آمریکا در مقابل اقتدار ایران اسلامی عددی نیستند که از آنها هراسی داشته باشیم و بدون تردید بار دیگر شاهد موفقیت نظام خواهیم بود.

حاج‌قاسمی بیان کرد: همان طور که در زمان جنگ رزمندگان ما با ابزار سخت در مقابل جنگ دشمن ایستادند، امروز نیز باید با ابزار نرم و کار فرهنگی به مقابله با جنگ تمام عیاری که دشمن علیه نظام راه انداخته است، برویم.

وی یادآور شد: امروز گسترش فرهنگ ایثار و شهادت باید مدنظر مسئولان و مردم قرار گیرد و همواره باید پشت سر ولایت حرکت کنیم.