- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

وقتی صدا و سیمای بوشهر برای پوشش اخبار استان طلب پول می کند!

انتقاد شمسا عضو شورای شهر بوشهر با پاسخ جالب دهقان رییس شورای استان در دوره سوم همراه شد.

به گزارش «عسلویه  نیوز»در حاشیه دیدار مهدی چمران با اعضای شورای شهر بوشهر، شمسا، عضو این شورا به انتقاد از صدا و سیمای مرکز بوشهر بخاطر عدم پوشش اخبار شورا و شهرداری پرداخت و از چمران پرسید: به نظر جنابعالی ما باید چکار کنیم که صدا و سیما متوجه شود پوشش اخبار تحلیف اعضای شورا، انتخاب شهردار مرکز استان و حتی حضور شما بزرگوار در شجمع اعضای شورای شهر بوشهر حائز اهمیت است؟!

وی با بیان اینکه صدا و سیمای مرکز بوشهر خبرهای دسته دوم را پخش می کند، اما نسبت به پخش اخبار شورای شهر مرکز استان بی توجهی می کند، اظهار داشت: رفتار صدا و سیمای مرکز بوشهر را دهن کجی به مردم این شهر می دانم.

وی افزود: مگر ما در شورا مسایل شخصی را مطرح می کنیم که آن ها از انعکاس آن خودداری می کنند؟

وی گفت: مردم باید به موقع از خدمات رسانی شورا و شهرداری مطلع شوند، لذا اطلاع رسانی جلسات و انعکاس مصوبات شورا از جمله وظایف صدا و سیما است.

رئیس شورای اسلامی استان بوشهر در دوره سوم نیز که از همراهان رئیس شورای عالی استانها در این نشست بود، در پاسخ به گلایه شمسا گفت: در شورای استان بالغ بر ۶۰ جلسه داشتیم که اقلاً ۴۰ جلسه از صدا و سیمای مرکز بوشهر برای پوشش اخبار و مصوبات شورای استان دعوت کردیم، اما تنها چند بار اخبار ما را پخش کردند.

عباس دهقان افزود: در نشستی با آنها متوجه شدیم که با مشکلات مالی مواجه هستند و به صراحت اعلام کردند اگر می خواهید اخبار شما را پوشش دهیم در قالب رپرتاژ انجام می دهیم و در ازای آن باید مبلغی به صدا و سیما پرداخت کنید./استان نیوز