- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

تابش: رضایت‌نامه جباری را صادر نکردیم

 قائم مقام باشگاه سپاهان از صادر نکردن رضایت‌نامه مجتبی جباری خبر داد و گفت: نهایتا هیچ توافقی برای جدایی قطعی او از سپاهان صورت نگرفته و جباری فعلا در مرخصی طولانی‌مدت بسر مسعود تابش [1]می‌برد.
  
مسعود تابش به دنبال ابراز تمایل برخی باشگاه‌ها برای جذب مجتبی جباری، در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، از صادر نشدن رضایتنامه این بازیکن خبر داد و اظهار کرد: نهایتا پس از جلساتی که با این بازیکن داشتیم هیچ توافقی برای جدایی قطعی مجتبی جباری صورت نگرفت و طبیعتا رضایت‌نامه این بازیکن هم هنوز صادر نشده است. از نظر ما جباری به مرخصی رفته و این مرخصی طولانی است، بنابراین او فعلا نمی‌تواند به هیچ باشگاهی برود.

وی در پاسخ به اینکه مرخصی جباری قرار است تا نیم‌فصل دوم لیگ به طول انجامد نیز گفت: فعلا که او در مرخصی است و ممکن است او از نیم‌فصل به تیم سپاهان ملحق شود اما آنچه مسلم است او هنوز از باشگاه سپاهان جدا نشده است.

قائم مقام باشگاه سپاهان درباره موضوع انتخاب مدیرعامل جدید باشگاه نیز به ایسنا گفت: برای انتخاب مدیرعامل هیچ عجله‌ای نیست. باشگاه سپاهان سیستم و ساختار مشخصی دارد و کارش بدون وقفه انجام می‌شود. جابجایی اشخاص خللی در روند این سیستم ایجاد نمی‌کند و مجموعه سپاهان می‌خواهد سر فرصت مدیری را انتخاب کند که حداقل ۵ سال در باشگاه کار کند.

وی از انتخاب مدیرعامل سپاهان در تعطیلات نیم‌فصل خبر داد و گفت: بهترین زمان برای بررسی‌های بیشتر و انتخاب مدیرعامل تعطیلات نیم‌فصل لیگ است که فشردگی کارها کمتر می‌شود. البته نه رییس کارخانه فولاد مبارکه و نه هیات مدیره باشگاه هنوز هیچ گزینه مشخصی برای این مسوولیت اعلام نکردند.

تابش در پاسخ به اینکه آیا علیرضا رحیمی که گفته شده همچنان عضو هیات مدیره باشگاه باقیمانده، پس از استعفایش در جلسات این هیات شرکت داشته یا خیر نیز خاطرنشان کرد: خیر او هنوز در جلسه‌ای شرکت نکرده است. البته رحیمی در تهران اقامت دارد و خانواده‌اش را هم به اصفهان نیاورده بود. رحیمی از ما جدا نشده و عضوی از خانواده سپاهان است.

وی درباره پی‌گیری‌ حقوقی سپاهان در موضوع اتهام‌های داوری نیز تصریح کرد: بخش حقوقی باشگاه در حال انجام پی‌گیری‌های لازم است اما قصد نداریم آنها را رسانه‌ای کنیم. ما تمرکزمان را روی مسایل دیگری گذاشتیم، به طور مثال در اندیشه هرچه آماده‌تر شدن آرش افشین و یعقوب کریمی که با مصدومیت‌هایی مواجه بودند نیز هستیم. قطعا با اضافه شدن کامل این بازیکنان به ترکیب سپاهان، قدرت فوق‌العاده بیشتری خواهیم داشت.

قائم مقام باشگاه سپاهان در پاسخ به اینکه آیا برای خاتمه دادن به مشاجره لفظی زلاتکو کرانچار و علی دایی وارد عمل می‌شوید نیز به ایسنا گفت: شروع این قضیه از طرف کرانچار نبود! دایی در نشست خبری صحبت‌هایی را مطرح کرد و نهایتا آیا درست است صحبت از تعادل نداشتن سرمربی سپاهان به میان بیاورند؟! تا حالا کسی در سپاهان هنگام تمرینات، بازی‌ها یا مکان‌ها و مواقع دیگر هیچ عدم تعادلی از کرانچار ندیده است! اتفاقا او مربی است که تاکنون بعد از برد و باخت‌ها تعادلش را از دست نداده است!

وی با بیان اینکه با باشگاه ذوب‌آهن برای تقسیم تماشاگرانشان در استادیوم فولادشهر توافق کرده‌اند، افزود: ما ماجرای میان کرانچار و دایی را تمام شده می‌دانیم. باشگاه سپاهان به هیچ وجه اهل حاشیه نیست و به طور مثال همواره داربی‌های خوبی در اصفهان میان سپاهان و ذوب‌آهن برقرار می‌شود. حتی با مسوولان ذوب‌آهن توافق کردیم که هنگام داربی سهم تماشاگران هر کدام از دو تیم، نیمی از سکوهای استادیوم باشد.

تابش در پایان گفت: در ماه‌های اخیر نیروهای زیادی در سپاهان جابجا شده یا تغییر کرده‌اند اما روال عادی کار ادامه داشته است. تمام تیم‌های مجموعه ما با قدرت به کارشان ادامه می‌دهد و غیر از هند بال که بخاطر رفتار فدراسیون هندبال موقتا قصد بازی در لیگ را ندارد، سایر تیم‌های ما در رقابت‌های باشگاهی حضوری فعال دارند.