- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

ویدیچ بهترین مدافعی است که تا کنون داشته‌ام

 سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد به دنبال حفظ نمانیا ویدیچ است و او را بهترین مدافعی می‌داند که تا کنون داشته است.سرمربی تیم فوتبال [1]
 کاپیتان صربستانی شیاطین سرخ در دربی منچستر که طی آن یونایتد‌ها ۴ بر یک مغلوب همشهری آبی‌پوش خود شدند شب تلخی را سپری کرد ولی سرمربی جدید این تیم انتظارات زیادی از مدافع ۳۱ ساله تیمش در دیدار امروز (شنبه) مقابل وست‌برومویچ در هفته ششم لیگ برتر و دیدار برابر شاختار دونتسک اوکراین در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا دارد.

به گزارش تسنیم،دیوید مویس، سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد گفت: ریو فردیناند و نمانیا ویدیچ زوج فوق‌العاده‌ای در مرکز خط دفاعی منچستر تشکیل داده‌اند. ویدیچ به طور حتم بهترین مدافع میانی است که تا کنون داشته‌ام. او واقعا مدافع خیلی خوبی است. ریو هم با آمادگی‌ بالایی که از خود در این فصل نشان داده مرا تحت‌تاثیر قرار داده است. اگر به بازی با منچسترسیتی نگاه کنید می‌بینید که هیچ کدام از این ۲ مدافع در شکست ۴ بر یک دربی منچستر مقصر نبودند.

وی افزود: در خصوص تمدید قرارداد ویدیچ اطلاعی ندارم چون از جزئیات این موضوع بی‌خبرم ولی مطمئن هستم که باشگاه و مدیر اجرایی تیم آن را به بهترین نحو انجام خواهند داد. او نه تنها مسن نیست بلکه مدافع فوق‌العاده‌ای است. به طور حتم بهترین مدافعی که تا کنون داشته‌ام نمانیا بوده است.