- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

کرایه اتوبوس ها گران شد!|دلخوری شدید مردم بوشهر از گرانی کرایه اتوبوس ها

به گزارش “عسلویه نیوز” کرایه اتوبوس های درون شهری بوشهر در اقدامی که بنظر منطقی نمی رسد به یکباره دو برابر شده است تا این افزایش ۱۰۰ درصدی دلخوری و ناراحتی مردم را در پی داشته باشد. این افزایش قیمت بر خلاف وعده های داده شده از سوی دولت در ارتباط با حمایت از ناوگان حمل و نقل عمومی بوده است.

کرایه ۵۰ تومانی اتوبوس های شهر بوشهر درحالی به ۱۰۰ تومان افزایش یافته است که در پی هدفمند کردن یارانه ها، دولت وعده داده بود تا با مهیا کردن شرایط ویژه برای ناوگان عمومی، مردم را به استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی تشویق نماید ولی این اقدام نتیجه ای خلاف وعده داده شده را در پی داشته است و عملا شاهد آن هستیم که بعد از این افزایش قیمت – با وجود بازگشائی مدارس و تردد دانش آموزان در هر روز – استفاده مردم از این ناوگان کاهش داشته و این موضوع در اتوبوس ها کاملا مشهود است .

این افزایش قیمت در حالیست که هیچگونه امکانات جدیدی – به اکثر اتوبوس ها – افزوده نشده ، قیمت سوخت افزایشی نداشته ، گرمای موجود رو به کاهش است و هیچ موردی که بتوان دلیل واضحی برای افزایش قیمت باشد دیده نمی شود .

در هر صورت ناراحتی و نگرانی مردم از این موضوع بیش از هر موردی قابل تأمل بوده و انتظار می رود که مسئولین محترم استان چاره ای برای برون رفت از این مشکل بیابند.